کد خبر: ۱۲۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 01
این‌طور گفته می‌شود که عشق زبانی جهانی است، همه ما آن را احساس می‌کنیم و می‌بینیم. عشق احساسی است که جهان را به حرکت در‌می‌آورد با این حال روش‌های ارتباط با آن می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشند.
شفا آنلاین:این طور گفته می‌شود که عشق به 5 زبان سخن می‌گوید:

     به گزارش شفا آنلاین:   تعریف و تمجید: هر فردی از تعریف لذت می‌برد. زبان تعریف و تمجید، همان زبانی است که ما را وامی‌دارد تا لباس‌های خوب و زیبا بپوشیم یا لبخندهای خاص خودمان را تحویل دهیم. کلمات تاکیدی، دلایلی هستند که افراد به‌واسطه آنها، از قرار گرفتن در معرض چاپلوسی لذت می‌برند. جمله «چقدر امروز خوش‌تیپ شده‌ای» می‌تواند روز یک فرد را بسازد.

        خدمت رسانی: شست‌وشوی ظروف، لباس‌ها یا تمیز کردن انباری، وظایف روزانه‌ای هستند که افرادی از همراهی شدن در انجام آن‌ها خوشنود می‌شوند. یک شعار معروف وجود دارد که می‌گوید:«صدای رفتار، بلندتر از کلمات است.» این افراد زمانی که همسر آن‌ها در این وظایف به آن‌ها کمک می‌کند، از خوشی از خود بی‌خود می‌شوند. این افراد به زبانی عملی و خاکی به همسر خود در انجام کارهای روزمره کمک می‌کنند.

        هدیه دادن: این زبان در قالب گل، جواهرات، کارت پستال‌، شکلات و کارت هدیه و سایر کالاهای دوست‌داشتنی سخن می‌گوید. افرادی که از طریق دریافت این اقلام مورد توجه قرار می‌گیرند، این رفتار را ستایش می‌کنند و به این ایده بیش از ارزش مادی آن اهمیت می‌دهند. آن‌ها بر این باورند که مهم این است که فردی به آن‌ها فکر می‌کند. دریافت یک هدیه فکر شده می‌تواند احساس واقعی عشق و درک بین دو نفر را تشدید کند. تعطیلات و روزهای تولد زمان مناسبی برای ابراز عشق بین این افراد به حساب می‌آید.

        تماس فیزیکی: یکی از مهم‌ترین اشکال ابراز عشق تماس فیزیکی است. احساس گرما، نزدیکی و صمیمیت مهم‌ترین دستاوردهای تماس فیزیکی است. در آغوش کشیده شدن، بوسیده و نوازش شدن احساس امنیت و قدردانی را به افراد منتقل می‌کند. بعد از یک روز سخت و بلند، افرادی که در انتظار یک آغوش گرم هستند، با کمال میل به خانه باز می‌گردند. آغوش گرم مانند یک پناهگاه امن به فرد اجازه می‌دهد تا از سختی موجود در واقعیت رهایی یابد و احساس آرامش کند. به همین دلیل است که حمایت فیزیکی برای افرادی که می‌خواهند رشد کنند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

        سپری کردن وقت با یکدیگر: زمان ارزشمند است و افرادی که زبان عشق را می‌شناسد این را به خوبی می‌دانند. خواه زمان خود را در پارک می‌گذرانید یا در شهر به جستجو می‌پردازید یا یک رستوران جدید را به همراه یکدیگر کشف می‌کنید، صرف هر دقیقه وقت با همسرتان می‌تواند قلبتان را سرشار از شادی کند. همه این حرکت‌ها به معنای سفر کردن با یکدیگر، رشد و پیشرفت و ساختن با کمک همدیگر است.

       بیشتر ما ترکیبی از دو یا سه زبان احساسی یا ترکیبی از همه آن‌ها را به کار می‌گیریم. وقتی شما زبان همسر خود را رمزگشایی می‌کنید، دست یافتن به اندیشه‌هایی که احساسات را برمی‌انگیزد، راحت‌تر خواهد بود. همه ما طالب عشق و مهر هستیم اما هر فردی زبان مخصوص به خود را دارد که باید با آن زبان با او سخن بگوییم.سپید
منبع: Lifehack
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: