کد خبر: ۱۲۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 30
در صورتی که تمام ایتام تحت حمایت موسسه دارای بیمه تکمیلی شوند، قسمتی از مشکلات آنها مرتفع خواهد شد، چرا که بخش عمد‌ه‌ای از نگرانی‌ها و هزینه‌های لاینحل این بخش از جامعه حل می‌شود.
شفا آنلاین>سلامت>در مراسم دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از موسسه خیریه عترت فاطمی که امروز - یکشنبه - انجام شد، مدیر این موسسه از وزیر بهداشت درخواست پیگیری بیمه پایه و مکمل ایتام سادات را مطرح کرد و وزیر بهداشت قول پیگیری داد.

به گزارش شفا آنلاین، زهرا سادات نیری، مدیر عامل موسسه خیریه عترت فاطمی، به مشکلات درمانی پنج هزار نفر از ایتام تحت پوشش این موسسه که عمدتا در روستاهای دور افتاده کشور زندگی می‌کنند، اشاره کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر پوشش بیمه‌ای مناسبی برای خدمات درمانی ایتام وجود ندارد درخواست ما به عنوان نماینده ایتام سادات از وزارت بهداشت تامین بیمه پایه این افراد زیر پوشش سازمان بیمه سلامت و بیمه مکمل است.
سادات نیری گفت: در صورتی که تمام ایتام تحت حمایت موسسه دارای بیمه تکمیلی شوند، قسمتی از مشکلات آنها مرتفع خواهد شد، چرا که بخش عمد‌ه‌ای از نگرانی‌ها و هزینه‌های لاینحل این بخش از جامعه حل می‌شود.
وزیر بهداشت نیز در این مراسم پس از شنیدن گزارش اقدامات این موسسه گفت: موضوع بیمه ها در زیر مجموعه وزارت بهداشت نیست و سازمان بیمه سلامت و بیمه های مکمل خارج از وزارت بهداشت هستند اما در صورتی که درخواست ارائه شود، من هم برای موافقت سازمان بیمه سلامت، پیگیری و مساعدت می‌کنم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: