کد خبر: ۱۲۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 25
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد:
تجهیزاتی که اکنون در تمام آزمایشگاه های استان البرز وجود دارد مربوط به 20 سال گذشته است اما این آزمایشگاه با کیفیت بسیار بالا،کاملا مکانیزه و با علم روز دنیا مطابقت دارد.
شفاآنلاین:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برخی ادعاها مبنی بر واگذاری برخی از آزمایشگاه های تشخیص طبی به شرکت های خارجی در این استان را تکذیب کرد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر حمید درفشی  افزود: یک آزمایشگاه در بیمارستان شهید باهنر کرج از طریق مناقصه به یک شرکت ایرانی به نام کانی کاسپین واگذار شده است که در حدود 30 میلیون یورو در این استان سرمایه گذاری کرده است.
وی بیان داشت: این شرکت ممکن است از سرمایه گذار خارجی برای خریداری دستگاه های مورد نیاز آزمایشگاه استفاده کند، اما به این معنا نیست که شرکت خارجی دخالت مستقیم در تجهیز این آزمایشگاه داشته باشد.
درفشی اظهار کرد:قرار است تجهیزات مورد نیاز این آزمایشگاه با تعرفه دولتی واردالبرز شود.
این مسئول با اشاره به اینکه اکنون حدود 180 آزمایشگاه در استان البرز فعال است، گفت: آزمایشگاهی که قرار است تجهیز شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و پیش بینی می شود در سراسر کشور مورد استقبال قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: پیشرفته ترین آزمایش ها مانند آلرژی، پاتولوژی و غیره در این آزمایشگاه انجام می شود.
درفشی گفت: تجهیزاتی که اکنون در تمام آزمایشگاه های استان البرز وجود دارد مربوط به 20 سال گذشته است اما این آزمایشگاه با کیفیت بسیار بالا،کاملا مکانیزه و با علم روز دنیا مطابقت دارد.
وی افزود: کادری که قرار است در این آزمایشگاه فعالیت کنند از نیروهای بومی استان البرز خواهند بود. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: