کد خبر: ۱۲۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 25
عضوسابق هیأت مدیره ی انجمن نفرولوژی کشوردرگفتگو با شفاآنلاین تاکیدکرد:
شفاآنلاین: عضو سابق هیات مدیره انجمن نفرولوژی ایران با تاکید برنقش انجمن نفرولوژی کشور برای موفقیت کاندیدای ایرانی عضویت درهیات مدیره انجمن بین المللی نفرولوژی گفت: ورود به ISN یا هر انجمن بین المللی دیگر از لحاظ علمی و آموزشی بسیار حائز اهمیت است.
دکترفیروزفصیحی درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:ISN مخفف انجمن جهانی بین المللی نفرولوژی است ودر اینکه این انجمن اهمیت زیادی دارد شکی نیست . از زمانی هم که پیشکسوتان این رشته در ایران بر سر کار بوده اند، انجمن نفرولوژی ایران به این انجمن بین المللی پیوست که بی تردید قدم بسیارمثبت وارزشمندی بود.

استاد سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در این دوره خانم دکتر شهرزاد عصاره ،متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص نفرولوژی ورئیس بخش دیالیز بیمارستان شهید هاشمی نژاد به عنوان کاندیدا برای دوره ی پیش رواز طرف انجمن بین المللی انتخاب شدند. ایشان هم آشنایی کامل به زبان انگلیسی دارند و هم مقالات متعددی در مجلات انگلیسی زبان دارند و چهره ی شناخته شده ولی آرامی دارند.


وی بیان کرد:ازپذیرفته شدن ایشان برای کاندیداتوری انجمن نفرولوژی بسیار خوشحال شدیم و امیدواریم که همکاران نفرولوژیست ما در داخل و خارج از کشور با حضور فعالانه خود دراین انتخابات نماینده ای را از ایران در این انجمن داشته باشیم.ضمن اینکه همکاران ما در کشور های مختلف ضمن داشتن حق رأی برای کشور مقیم خود می توانند برای کشور خود نیز رأی بدهند.


فوق تخصص بیماری های کلیه اظهار کرد:اهمیت ISN درفعالیت های بین المللی بیشتر ظاهر می شود که یکی از این فعالیت ها گسترش آموزش است. خدمات رسانی به کشورهای نیازمند هم از دیگر فعالیت های انجمن است. کما اینکه در زلزله بم وحوادث مشابه ،کشورهای عضواین انجمن به صورت مستقل ویا مأمور از طرف انجمن ISN بسیار کمک کردند.گفتنی است این انجمن کنگره های علمی را هر4 سال یکبار به صورت جهانی برگزار می کند ودر کل یک انجمن فعال و مفید است.

عضوسابق هیأت مدیره ی انجمن نفرولوژی کشور گفت:ما تا به حال نماینده ای را در ISN نداشتیم ولی بی تردید با ورود به هر انجمن بین المللی ازجمله این انجمن ازبسیاری خدمات آموزشی و علمی بهره می بریم.

وی دربخش دیگر این گفتگو افزود:انجمن نفرولوژی ایران بیشتر فعالیت هایش بر اساس آموزش است وفعالیت های بین المللی آن شاید به آن حدی که باید باشد نیست و از طرف دیگر دولت های ما به NGO اهمیت زیادی نداده اند و یا اگر هم اهمیت می دهند در کلام و ظاهر است.

وی خاطر نشان کرد:انجمن نفرولوژی ایران در معرفی دکتر عصاره در سطح بین المللی می تواند بسیار مؤثر باشد و با تبلیغات در فضای مجازی و نشریات به کسب این موفقیت کمک کند.

وی در پایان گفت: بهتر است همکاران عزیز به جای تبریک گفتن، تبلیغاتی گسترده ای را برای انتخاب شدن ایشان به عنوان نماینده ی این انجمن بین المللی انجام دهند تا با کسب این موقعیت قدم مؤثری را در جهت ارتقاء علمی و آموزشی کشور برداریم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
پذیرفته شدن نامزدی سرکار خانم دکتر عصاره برای عضویت در هییت مدیره انجمن بین المللی بیماریهای کلیه در منطقه خاورمیانه سبب سربلندی همه خانم هایی که در خدمت بیماران کلیوی هستند میباشد وهمینطور برای همه زنان ایران که نشان دهنده این است که بانوان ایران توانایی های بالقوه بسیاری دارند و در همه عرصه ها خوش درخشیده اند . این ایده بسیار درست است که پزشکان نفرولوژیست حمایت همه جانبه خود را اعلام کنند تا راه برای نیروهای جوان تر در سالهای آتی باز شود و این مسیر همچنان ادامه و پیشرفت یابد به امید پیروزی سرکار خانم دکتر شهرزاد عصاره که همیشه با دلسوزی بسیار برای بیماران راهگشا هستند.
پرستار بیماران کلیوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران پایگاه خبری شفا

و آفرین و صد آفرین بر این زنان که هم در درمان بیماران و هم در آموزش پزشکان و پرستاران و هم در مدیریت بخش های دیالیز و حالا در عرصه بسیار بزرگ تری تمام تلاش خود را به کار میبندند باعث افتخار ما هستید سرکار خانم دکتر.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: