کد خبر: ۱۲۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 22
شفاآنلاین :اجتماعی >مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدوراحکام جداگانه ،معاون امور استانها،معاون اقتصادی و برنامه ریزی و مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل رامنصوب کرد.

به گزارش شفاآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن احکام صادر شده از سوی دکترسیدتقی نوربخش بدین شرح است:

جناب آقای قائم موهبتی

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده حضرتعالی به موجب این حکم به سمت معاون امور استانها منصوب می شوید.

امیدواریم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه با توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.

معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

ضمنا تا نهایی شدن ساختار در حال تدوین سازمان و در راستای محدود کردن حوزه اجرایی زیرنظر مستقیم مدیرعامل و بر اساس ماده ١٥ اساسنامه، اداره کل راهبری سیستم ها و اداره کل اتباع و اداره کل فنی و مهندسی را به جنابعالی تفویض می نمایم.

انشاالله وظابف فوق در راستای تقویت و بازسازی صف سازمان موثر خواهد بود و لذا علاوه بر وظایف تشکیلاتی معاونت امور استانها مقتضی است موارد ذیل را عنایت بفرمایید.

١-   برنامه ریزی در راستای راهبرد تفیض اختیار واحدهای ستادی به صف در چهارچوب مقررات و قوانین در راستای چابک سازی و شفافیت سازمان

٢-   ایجاد بسترهای لازم برای برون سپاری خدمات بیمه ای و درمان سازمان با رعایت صرفه اقتصادی همراه با ارتقای رضایتمندی ذینفعان

٣-   ارزیابی مستمر و نظام مند ادارات کل بر اساس معیارهای مبتنی بر برنامه راهبردی ٥ ساله سازمان هم راستا با ارکان جهت ساز سازمان با همکاری معاونت های مربوطه

٤-   استقرار و ارزیابی برنامه های عملیاتی و اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری متناسب

٥-   برنامه ریزی متناسب با نیاز و منابع در ارتباط با توسعه فیزیکی واحدهای بیمه ای، درمانی و سرمایه گذاری

٦-   ایجاد ارتباط متناسب فی مابین واحدهای صف و شرکت خدمات ماشینی و واحدهای ستادی برای استقرار سازمان تأمین اجتماعی هوشمند و موفقیت نهضت فن آوری اطلاعات

٧-   بستر سازی مناسب برای اجرای ماده ٥ قانون تأمین اجتماعی و ایجاد شرایط مناسب برای بیمه شدن هموطنان خارج کشور

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

انتصاب معاونت اقتصادی و برنامه ریزی

همچنین در حکمی  ، مهندس ولی الله افخمی راد به سمت معاون اقتصادی و برنامه ریزی این سازمان منصوب و وی مامور پیگیری و تحقق اقتصاد مقاومتی در این سازمان شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مامور پیگیری و تحقق اقتصاد مقاومتی در این سازمان را منصوب کرد

  متن حکم صادر شده از سوی دکترسیدتقی نوربخش بدین شرح است:

جناب آقای مهندس ولی الله افخمی راد

سلام علیکم

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده حضرتعالی به موجب این حکم به سمت معاون اقتصادی و برنامه ریزی منصوب می شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیتها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

با عنایت به برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر وظائف معاونت اقتصادی و برنامه ریزی مقتضی است موارد ذیل را عنایت بفرمایید.

١-   تمرکز بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی بعنوان مهمترین راهبرد برنامه ریزی اقتصادی در سازمان تأمین اجتماعی

٢-   تقویت ظرفیت و نقش آفرینی سازمان بعنوان مهمترین نهاد اجتماعی و پیشران اقتصادی کشور

٣-   ارتقاء نظام جامع اطلاعاتی حوزه های مأموریت سازمان و تدوین تحلیلهای مبتنی بر اطلاعات جهت برنامه ریزی و عملیات حوزه های بیمه ای، درمان و سرمایه گذاری

٤-   پیاده سازی و تقویت نظام مستمر پایش سرمایه گذاری

٥-   تجزیه و تحلیل مستمر فضای کسب و کار داخلی و بین المللی و انتقال به حوزه های مربوطه

٦-   بازسازی ساختار پرتفوی سازمان و پیاده سازی ساختار مدیریت دارایی ها و حداکثر کردن دارایی های سازمان از طریق هم افزایی و مکانیزم های توسعه ای

٧-   اصلاح و بهینه سازی سرمایه گذاری ها با تمرکز بر تعهدات سازمان و حوزه های کسب و کار

٨-   مطالعه، امکان سنجی، پیگیری و اجرای طرح ها، ابزارهای مالی و روش پرداخت بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی

٩-   نظارت مستمر و تسهیل گر در مورد شرکتها، موسسات و نهادهای مالی

١٠- پایش برنامه های ٥ ساله سازمان و ارائه گزارش به حوزه های عملیاتی و اجرایی

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی، و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

لازم به ذکر است، ولی الله افخمی راد پیش از این مسئولیت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران را بر عهده داشت.

انتصاب مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی دکتر محمدرضا جعفریان را نیزبه سمت مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل منصوب کرد.
انتصاب مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

متن حکم صادر شده از سوی دکترسیدتقی نوربخش بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا جعفریان

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده حضرتعالی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل منصوب می گردید.

همچنین تا نهایی شدن ساختار در حال تدوین سازمان و در راستای محدود کردن حوزه اجرایی زیر نظر مستقیم مدیرعامل و بر اساس ماده ١٥ اساسنامه مدیریت ادارات کل امور بین الملل و اداره کل دفتر مدیرعامل و مسئولیت حوزه مشاورین، حسابرسی داخلی واحدهای بیمه ای و درمانی و نظام پاسخگویی به بیمه شدگان به جنابعالی تفویض می گردد.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه با توجه به منافع و مصالح سازمان نسبت به هماهنگی های مربوط به تعاملات فیمابین معاونین سازمان، تشکیل منظم شورای معاونین تشریک مساعی در ارتباط با مکاتبات درون و برون سازمان و همچنین مدیریت ادارات کل فوق الذکر موفق باشید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم. 

مدیریت بیمارستان میلاد، ریاست پلی کلینک های سازمان تأمین اجتماعی و ریاست شورای پزشکی استان تهران از جمله سوابق مدیریتی دکتر جعفریان است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار