کد خبر: ۱۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 20
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت گفت: برای کمک های بیشتر به برادران سپاه قدس به درخواست سردار سلیمانی جلسه ای را ترتیب داده و از مدافعان حرم نیز عیادتی انجام می دهیم.
به گزارش شفا آنلاین،قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در حاشیه جلسه کاری به جهت کمک بیشتر به سپاه قدس و عیادت از مدافعان حرم بستری در بیمارستان بقیه الله گفت: عمدتا حضور ما در کنار برادران سپاه قدس با محوریت برادر عزیزمان سردار سلیمانی بود که از ما خواستند بازنگری ها و تصمیماتی برای کمک های بیشتر به دوستان انجام شود.

وی ادامه داد: در کنار این جلسه کاری علاوه بر تصمیم های گرفته شده، از مدافعان حرم که در معرکه های جنگ مجروح و به داخل کشور منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفته و خدماتی برای آنها انجام می شود عیادت می کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به حملات درد منشانه آل سعود به یمن و حضور جامعه پزشکی در جبهه مقاوم سوریه گفت: خوشبختانه جامعه پزشکی همچنان که در دوران دفاع مقدس در میدان ها حضور داشتند در طول این سال ها نیز همچنان در صفوف مقدم و همه عرصه های مورد نیاز به طور گمنام در حوزه خدمات و آموزش حاضر بوده و اقدامات آنها در حوزه مقاومت در داخل و خارج بسیار کمک کننده بوده است.

هاشمی با بیان اینکه جامعه پزشکی در طول چند سال گذشته و در حال حاضر کمک های بسیاری در کنار سپاه قدس انجام دادند، افزود: از همه پرستاران، پزشکان، گروه های امدادی اورژانس،بسیج جامعه پزشکی صمیمانه تشکر می کنم. آنها همیشه داوطلب و مشتاق برای هر کمکی که از دستشان بر می آمده آماده اند و وزارت بهداشت دستگاه متولی است و ما به حضور این افراد در مجموعه خود افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص اعزام تیم پزشکی به این مناطق هر وقت که لازم بوده این اتفاق افتاده و کمک های لازم انجام شده بخشی از کمک ها داخلی است و بیمارستان ها و اتاق عمل ها نه تنها در تهران بلکه در استان های مرزی آماده خدمت رسانی هستند. همچنین تماس های مستقیمی با وزرای بهداشت کشورهایی که به نوعی مورد ظلم و حمله قرار گرفتند برقرار کرده ایم.

وزیر بهداشت با اشاره به ارسال دارو و تجهیزات به جبهه های مقاومت و کشور یمن گفت: در خصوص دارو و تجهیزات هر چه که مورد نیاز بوده تاکنون تامین شده و محدودیتی در این زمینه وجود نداشته و این روند ادامه دارد. مهمترین اولویت کاری ما در این زمینه حمایت از دوستانمان است که در مسیر اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری می کنند
برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: