کد خبر: ۱۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 20
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: خوشبختانه با همه فضاسازی‌ها و هجمه‌های صورت گرفته علیه پزشکان مردم اعتماد خودشان را به این قشر از دست نداده‌اند.

به گزارش شفاآنلاین دکتر علی جعفریان روز پنجشنبه در مراسم گشایش بیست و هشتمین همایش بین المللی بیماری های کودکان افزود: این افراد که در سطح بالای علمی هستند، می توانند به افراد نیازمند و بیماران ارائه خدمت کند.
وی اظهار کرد که مرکز طبی کودکان یکی از بزرگ ترین مراکز کودکان در کشور و در منطقه هم به عنوان یکی از مراکز برجسته مشغول ارائه خدمات درمانی به کودکان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد که متوسط اقامت بیماران در مرکز طبی کودکان کاهش یافته و از بیش از شش روز به 5.8 روز رسیده است.
جعفریان ادامه داد: سالانه بیش از 16 هزار نفر در این مرکز درمانی بستری می شوند و ضریب اشغال این بیمارستان 92.5 درصد است. این آمار به این معنی است که این مرکز درمانی همیشه با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمت به کودکان بیمار است و تقریبا هیچ وقت ظرفیت خالی در آن وجود ندارد.
جعفریان تعداد تخت های این مرکر را حدود 300 تخت اعلام کرد و گفت: هر سال، 10 هزار و 400 عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود.

** مردم به پزشکان اعتماد دارند
وی همچنین اظهار کرد که مردم برغم همه فضاهایی که ساخته می شود، به پزشکان اعتماد دارند و وقتی حرفی یا توصیه ای از آنان می شنوند به آن توجه جدی می کنند.
جعفریان بیان کرد که پزشکان بدانید تاثیر حرف آنها در مردم و مسئولان یسیار زیاد است و وقتی مطلبی از زبان شما می شنوند به طور جدی به آن توجه می کنند .
وی به برگزاری باشکوه این مراسم اشاره کرد و گفت: برگزاری بیست و هشتمین همایش نشان دهنده انگیزه ارائه خدمت مبتنی بر دانش روز در همه همکاران در این رشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود که همکاران ما با تمام توان تلاش می کنند که بهترین سرویس را به کودکان کشور ارائه کنند.
بیست و هشتمین همایش بین المللی بیماری های کودکان با حضور پزشکان و محققان داخلی و خارجی از امروز در سالن همایش مرکز طبی کودکان آغاز به کار کرد و تا 2 آبان ماه به کار خود ادامه می دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: