کد خبر: ۱۲۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 17
شفا آنلاین>اجتماعی>مرتضی سلیمی به عنوان سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر منصوب شد.
به گزارش شفا آنلاین، سلیمی که پیش از این سمت قائم مقامی سازمان امداد و نجات هلال احمر را برعهده داشت از امروز با حکم سید امیر حسین ضیایی به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد.
سلیمی که سابقه بیش از 21 سال خدمت در جمعیت هلال احمر را دارد پیش از این معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، رئیس کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی استان مرکزی، سرپرست مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان مرکزی ، قائم مقام سازمان امدادو نجات از سال 94 تا کنون را بر عهده داشته است.
وی همچنین در عملیات امدادرسانی به آوارگان افغانستان در سال 1380 ، کمک به آسیب دیدگان زلزله افغانستان ر سال 1381 ، مسئول تیم های امدادی اعزام به عراق در سال 1382، عملیات امدادرسانی به قحطی زدگان سومالی در سال 1390 ، سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به زلزله زدگان افغانستان در سال 1394 شرکت کرده است.
تدوین روش های ارزیابی نیازهای خسارت در بلایا، تدوین برنامه ریزی عملیاتی مدیریت بحران، تدوین اصول و مبانی مدیریت بحران، تدوین اصول جستجو و نجات و تدوین پشتیبانی در عملیات امداد و نجات از جمله تالیفات سلیمی در حوزه امداد و نجات است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: