کد خبر: ۱۲۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 11
شفاآنلاین:"امیدوارم پزشکی قانونی و نیروی محترم انتظامی ابعاد و علل حادثه مرگ اعضای خانواده پزشک تبریزی را هر چه زودتر اعلام نمایند."
به گزارش شفاآنلاین ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب و ضمن اظهار تاسف از حادثه تلخ درگذشت دو تن از اعضای خانواده دکتر علیرضا صلحی، پزشک تبریزی گفت: به طور جدی پیگیر وضعیت درمان مسموم شدگان از لحظه اول بوده‌ام.

دکتر محمد حسین صومی  افزود: ازلحظه نخست بر بالین خانواده دکترعلیرضا صلحی حضور داشتم و با متخصصان مسمومیت در این باره توصیه‌های لازم را کرده ام و امیدوارم پزشکی قانونی و نیروی محترم انتظامی ابعاد و علل حادثه را هر چه زودتر اعلام نمایند. 
وی تاکید کرد: افزون بر اینکه دکتر صلحی از همکاران خوب ما بوده‌اند، مادر ایشان هم کادر درمان ما هستند و این اتفاق همه ما را متاثر کرد .

دکتر صومی در باره  وضعیت عمومی پدر و  مادر و برادر دکترصلحی گفت:  آنها تحت مراقبت های ویژه هستند و حالشان رو به بهبود است.سلامت آنلاین

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
0
ترا خدا نذورات را برای درد دردمندان واحداث کارگاههای کوچک خرج کنید هم امامان از ما راضی وهم از بروز اینگونه حوادثلوگیری میشود. ما رادر غم شریک دانید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: