کد خبر: ۱۲۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 10
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: می توانیم نذورات مراسم عزاداری را به سمت تامین وعده غذای گرم کودکان نیازمند در مهدهای کودک مناطق محروم هدایت کنیم.
به گزارش شفاآنلاین : انوشیروان محسنی بندپی تصریح کرد: شاید در این مراسم ها افرادی باشند که نیازمند دریافت یک وعده غذا نباشند اما ما اکنون 220 هزار کودک در مهدهای ما نیازمند این هستند که در شبانه روز یک هزار کالری را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: این آمادگی در سازمان بهزیستی وجود دارد که همه نیازمندی های محرومان و نیز امکانات افراد دارا در سامانه ای تعریف شود تا شرایطی فراهم کنیم که کمک ها صرفا به افرادی که نیازمند هستند، اختصاص پیدا کند.
وی ادامه داد: بحثی به نام مسئولیت اجتماعی را در جامعه مطرح کردیم تا براساس آن افراد دارای امکانات، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و به جامعه نیازمند دریافت کمک، یاری برسانند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: مقوله «کمک»، تمام ابعاد مادی، آموزشی و توانمندسازی را در برمی گیرد تا براساس آن ، فرصت های برابر برای اقشار کم برخوردار نیز فراهم شود.
محسنی بندپی افزود: برای بهره مندی از امکانات افراد دارا و رساندن آن به افراد نیازمند، سامانه مشارکت های سازمان بهزیستی راه اندازی شده و در این سامانه این فرصت فراهم شده تا افرادی که امکانات دارند، در خیر جمعی شرکت کنند.
وی یادآور شد: خیران در سال 94 حدود 490 میلیارد تومان به سازمان بهزیستی یاری رساندند و در سال 95 هدف گذاری ما روی 700 میلیارد تومان است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار