کد خبر: ۱۲۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 08
شفاآنلاین :همایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان، به مناسبت هفته امربه‌معروف و نهی از منکر با حضور دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان، مدیران استانی و جمع کثیری از آمران به معروف و ناهیان از منکر در تالار هلال‌احمر سمنان برگزار شد
به گزارش شفاآنلاین ،در این همایش دکتر خباز استاندار ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (علیه‌السلام)با تأکید بر نهادینه کردن امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: امربه‌معروف باید در رفتار ما باشد تا در دیگران بتوانیم اثرگذار باشیم.


استاندار سمنان به تأثیر امربه‌معروف و نهی از منکر بر لایه‌های مختلف اجتماعی اشاره داشت و افزود: چنانچه در اجرای این مهم درست عمل کنیم بدون تردید آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد و... در جامعه به حداقل ممکن خواهد رسید.

وی مقابله با آسیب‌های اجتماعی را نیازمند عزم جدی عنوان و تاکید کرد: همه باید با عزم جدی و نیت خدایی برای ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و مقابله با آسیب‌های اجتماعی واردشده و فعالیت کنند.

در بخشی دیگر از این همایش، از شش تن از مدیران اجرایی استان که بیشترین فعالیت را در نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته اند از جمله دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

همچنین تجلیل از خانواده شهید منتسب به امربه‌معروف و نهی از منکر "لطف‌الله عزالدین" از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: