کد خبر: ۱۲۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 08
شفا آنلاین>سلامت>اینکه صورت جوان و شاداب و بدون چروک داشته باشی آرزوی هر زنیست. حداقل حتی اگر به آن اعتراف نکند ته دلش دوست دارد که پیر نشود. پیر شدن پروسه ای است که همه با آن سر جنگ دارند. به همین منظور هم بازار جراحی پلاستیک و عمل های زیبایی و جوانسازی این روزها داغ است.

به گزارش شفا آنلاین،اما عمل های زیبایی برای همه ممکن نیست از هزینه های گزاف گرفته تا عوارض جانبی بسیار. از طرف دیگر در طبیعت روش های طبیعی و بی ضرر بسیاری هست که می‌تواند جایگزین جراحی های زیبایی شود که نه تنها عوارض آن را ندارد بلکه برای صورت و بدن بسیار مفید است و استفاده وصبر و پشتکار نتیجه بسیار مطلوبی می‌دهد که هم طبیعی است و هم چهره های مصنوعی امروزه را به دنبال ندارد.  این بار یک روش خانگی و بسیار موثر برای از بین بردن چین و چروک دور چشم به شما می‌گوییم که هم پروسه پیری را عقب می‌اندازد و هم چهره را جوانتر و بشاش تر می‌کند. در واقع یک اکسیر جوانی برای آنها که می‌خواهند جوان بمانند.

این دستور از آنجا که تمام موادش طبیعی است هیچ آسیبی به صورت شما نمی‌زند و در عوض پوست را در مقابل رادیکالهای آزاد مقاوم کرده و تاثیرات آنها را خنثی می‌کند. پس همین الان دست به کار شوید.

مواد لازم:

۱۰۰ میلی گرم روغن تخم کتان خالص

۲ عدد لیمو متوسط

یک حبه سیر بزرگ

۵۰۰ گرم عسل طبیعی

برای تهیه این اکسیر جوانی اول سیر و یکی از لیموها را پوست بکنید. اما لیموی دیگر را با پوست نگه دارید. هر دو لیمو و سیر را داخل غذا ساز خوب مخلوط کنید. سپس عسل و روغن تخم کتان را اضافه کنید و تا وقتی که خوب هم زده شد و یک دست شد به هم زدن ادامه بدهید. مواد را داخل شیشه مربا با در محکم بریزید و در یخچال قرار دهید این معجون جوانی را سه بار در روز قبل از هر وعده غذایی یک قاشق غذاخوری بخورید و این کار را ادامه دهید تا نتیجه را به چشم ببینید.

اما از فواید این اکسیر جوانی چیست؟

این معجون سرشار از اسیدهای چرب لازم و سالم شامل امگا۳ و امگا ۶ و امگا۹ است.

این ترکیب شامل یک آنتی اکسیدان قوی به نام لیگنان است که در ترکیب با لیمو به طور قابل توجهی در سلامت کبد تاثیر می گذارد.

ویتامین  C این ترکیب برای سیستم قلبی عروقی بدن بسیار مفید است و میزان زیاد این ویتامین در این دستور چین و چروک صورت را کم می‌کند.

سیر در دراز مدت سموم جمع شده در بدن را به خوبی دفع می‌کند.

در آخر اینکه کل این ترکیب بر علیه پیری بسیار مفید است چون  زیرا بدن را در مقابل اکسیداسیون ناشی از رادیکالهای آزاد مقاوم و محافظت می‌کند.

یک نکته مهم این دستور این است که وقتی با معده خالی خورده می‌شود در دراز مدت باعث کاهش وزن و افزایش متابولیسم هم می‌شود.

بنابراین اگر میخواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید این معجون را در رژیم غذایی خود جای دهید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: