کد خبر: ۱۲۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 08
شفا آنلاین>سلامت>مرحم زنجفیل را شاید خیلی ها نشنیده باشند همه از زنجفیل بیشتر به عنوان یک ریشه خوراکی خوش عطر یاد میکنند تا به عنوان یک مرحم موضعی اما این بار در زنجفیل شما را با مرحم زنجفیل برای دردهای واریسی و آرتروز آشنا می کنیم.

به گزارش شفا آنلاین،لازم نیست درباره معجزات زنجفیل بگوییم چون همه میدانند که زنجفیل یک ریشه فوق العاده برای درمان خیلی از بیماری ها است که از زمان باستان تا به امروز استفاده می شود. خاصیت ضد التهابی زنجفیل برای درمان رگ های ورم کرده واریس و التهاب آرتروز معجزه می کند.

با روش درمان فشار با زنجفیل درد ناشی از آرتروز و واریس را می توانید از بین ببرید. ممکن است احساس داغ شدگی بکنید و بترسید که اتفاق خوبی نمی افتد اما نگران نباشید در این مرحله است که این مرحم دارد کار خودش را می کند.

برای درست کردن مرحم زنحفیل به مواد زیر احتیاج دارید:

یک زنجفیل تازه

دو قاشق غذاخوری نمک دریایی درشت

۴ حبه سیر

طرز تهیه :

زنجفیل را پوست بکنید و سیر ها را هم همینطور. همه مواد را در مخلوط کن بریزید تا یک خمیر یک دست به دست بیاورید یک ورقه پلاستیکی کلفت بردارید و مواد را روی آن بریزید و این پلاستیک را با مواد روی منطقه ای که می خواهید بگذارید با یک باند گاز روی آن را ببندید و به مدت ۶ ساعت بگذارید بماند.

نکته مهم این است که اگر ناحیه دچار زخم شده است به هیچ وجه از این مرحم استفاده نکنید . این مرحم علاوه براینکه خاصیت ضد التهاب دارد مانند یک قرص مسکن برای درد عمل میکند با این تفاوت که هیچ اثر سوء دیگری ندارد.

برچسب ها: آرتروز ، واریس ، زنجفیل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: