کد خبر: ۱۲۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 03
شفا آنلاین>سلامت> برای رفع بودجه طرح تحول نظام سلامت و بدهی سازمان‌های بیمه‌گر دولت هشت هزار میلیارد تومان اوراق بهادار اسلامی به فروش می‌رساند.
به گزارش شفا آنلاین،ایرج حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت با اشاره به بهترین راهکار برای هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت یکی از بهترین راهکارها برای هدفمندی منابع مالی بوده و من امیدوارم با اتخاذ منابع مناسب و بسته‌های طراحی شده، خدمات بهداشتی درمانی در کشور ارتقا یابد.

وی یادآور شد: بسته‌های بهداشتی درمانی در راستای هدفمندی منابع نظام سلامت بوده و این حوزه بر تک تک مردم ایران تأثیر بسزایی دارد و در درازمدت سبب توسعه کشور می‌شود.

حریرچی عنوان کرد: با توجه به منابعی که در حوزه بهداشت و درمان به ما داده‌اند اگر 70 درصد اعتبارات را به طرح تحول اختصاص دهیم سبب استحکام نظام سلامت کشور شده و سازمان‌های بیمه‌گر می‌توانند هرچه سریع‌تر بدهی خود را بپردازند.

قائم‌مقام وزیر بهداشت تأکید کرد: دولت برای رفع مشکل بودجه طرح تحول نظام سلامت هشت هزار میلیارد تومان اوراق اسلامی منتشر کرده تا مشکلات بیمه سلامت در بودجه سال آینده برطرف شود.

وی یادآور شد: دولت برای 9 میلیون نفر بیمه‌شده جدید بسته‌های خدماتی بهداشتی درمانی پیش‌بینی کرده و منابع خاصی را برایش در نظر گرفته است.
برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، بیمه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: