کد خبر: ۱۲۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 01
شفا آنلاین>سلامت>معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران از توافق اولیه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ارائه تسهیلات ٢٥ تا ٥٠ درصدی برای خریداران محصولات تولید داخل در حوزه سلامت در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر مسعود یونسیان، افزود: این تسهیلات با توجه به نوع محصول و میزان نیاز داخلی به آن، مقدار ارز آوری حاصل از تولید محصول در داخل و استفاده از دانش بومی به شرکت های دانش بنیان واگذار می شود.
وی، دومین همایش و فن بازار ملی سلامت را فرصتی استثنایی برای رشد شرکت های نوپا در حوزه سلامت خواند و از برنامه ریزی دقیق برای حمایت از تولیدات داخلی در این حوزه خبر داد.
یونسیان تاکید کرد: دومین همایش و فن بازار ملی سلامت فرصت بی نظیر برای تجاری سازی تولیدات داخلی شرکت های دانش بنیان است.
وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سازمان های کارفرمایی پیش از برگزاری دومین فن بازار ملی سلامت، برگزاری این جلسات را در راستای فراهم آوردن شرایطی مطلوب برای استفاده حداکثری از توان شرکت های دانش بنیان داخلی دانست و برقراری ارتباط مؤثر میان بخش تولیدی و کارفرمایی، هنر فن بازار ملی سلامت است.
معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان هلال احمر، سازمان غذا و دارو، سازمان بهزیستی، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، سازمان انتقال خون، شرکت شهر سالم شهرداری تهران، سازمان تامین اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد زیست فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله سازمان های کارفرمایی حاضر در این فن بازار می باشند که ١٦ و ١٧ آبان ماه در سالن نمایشگاهی حجاب برگزار می شود.
برچسب ها: تسهیلات ، وام ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: