کد خبر: ۱۲۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 28
شفا آنلاین>سلامت>معاون اهداکنندگان استان تهران گفت: در ماه محرم، فعالیت سازمان انتقال خون کشور افزایش می یابد.
به گزارش شفا آنلاین،مسلمی معاون اهداکنندگان استان تهران، در رابطه با برنامه‌ های سازمان انتقال خون کشور ویژه ماه محرم اظهار داشت: اهدای خون در ماه محرم با هدف کمک به بیماران، افزایش آگاهی و حضورحداکثری مردم در اهدای خون برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشه شده برای پاسخگویی به سوالات و نیازهای مردم فعالیت سازمان انتقال خون و حضوراهداکنندگان در ایام محرم دوبرابر افزایش می یابد.

معاون اهداکنندگان استان تهران درباره روز تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: سازمان انتقال خون کشور در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی تعصیل نیست بلکه فعالیت این سازمان در 9 محرم از  صبح الی نیمه شب و 10 محرم از 7 صبح الی شب آغاز می شود.

مسلمی ادامه داد: فعالیت در واحدهای خونگیری سطح شهر در بعدازظهر روز تاسوعا و صبح روز عاشورا انجام می شود.

وی اظهار داشت: جهت حال شهروندان در این ایام تعداد تخت، صندلی و ساعات کاری این سازمان افزایش می یابد.

وی درباره جذب اهداکنندگان ابراز داشت: در ایام محرم با ارائه آموزش و افزایش آگاهی شهروندان توسط مسئولین سازمان انشاالله افزایش جذب اهداکنندگان خون و سلول های بنیادی را خواهیم داشت.

مسئول جذب و آموزش اهداکنندگان استان تهران در پایان بیان کرد: به مردم عزیزمان توصیه می شود جهت هرچه بهتر و سریع در اهدا و دریافت خون و جلوگیری از ازدحام جمعیت از روز اول محرم به سازمان و پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: