کد خبر: ۱۲۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 28
شفا آنلاین>سلامت>رییس سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت به عنوان یک سازمان اثرگذار و کلیدی در نظام سلامت می تواند دیده بان خوبی در مدیریت منابع باشد و این دیده بانی به عقلانیت، خردورزی و شور توام با شعور نیاز دارد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمدجواد کبیر شامگاه سه شنبه 6 مهرماه در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فرهنگی هنری زنان بیمه سلامت ایران در کرمان اظهار کرد: امروز در شرایط بسیار خطیری قرار گرفته ایم و سازمان بیمه سلامت در آستانه تصمیمی بزرگ برای انجام ماموریتی بسیار بزرگ قرار دارد.

وی افزود: سال 91 بیمه خدمات درمانی به سازمان بیمه سلامت تبدیل شد و در این سال ها قانونگذاران و مجریان از ما انتظاراتی داشتند که بخشی برآورده شده و بخشی از آنها هنوز برآورده نشده است.

کبیر تصریح کرد: من به عنوان کسی که از وزارت بهداشت در 2.5 سال گذشته در بیمه سلامت فعالیت می کنم، با اعتقاد قلبی علاقه وافر دارم که بتوانم با همت بلند همه شما، نظام بیمه مقتدر، کارآمد و اثربخش را در حوزه سلامت بازمهندسی و خلاءهایی که در حوزه بیمه است، بازنگری کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری زنان بیمه سلامت کشور بیان کرد: برگزاری این جلسات موجب افزایش همدلی، همسویی و هماهنگی بین ما می شود تا همراهی بیشتری در مسیر خود داشته باشیم.

رییس سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه شور و شعف زنان بیمه سلامت، بارقه امید را ایجاد می کند که این افراد می توانند به خوبی در پیشبرد برنامه های پیش بینی شده کار کنند، افزود: باید کارکرد ما براساس آمار و اطلاعاتی که ثبت می کنیم، استخراج شود و کارکرد ما در عرصه قضاوت براساس آماری است که بتوانیم داده های ثبتی مطمئن و معتبر داشته باشیم.

کبیر تصریح کرد: عرصه فرهنگ و هنر به ما کمک می کند بتوانیم با استعدادهای خود با عزمی قابل تحسین در این دوره گذار ودیعه ای که به عهده ما گذاشته شده، درست به مقصد برسانیم.

وی بیان کرد: بیمه سلامت به عنوان یک سازمان اثرگذار و کلیدی در نظام سلامت می تواند دیده بان خوبی در مدیریت منابع باشد و این دیده بانی به عقلانیت، خردورزی و شور توام با شعور نیاز دارد.

رییس سازمان بیمه سلامت ایران در پایان با بیان اینکه باید از ظرفیت های بالقوه و بسیار زیاد زنان در سازمان بیمه سلامت استفاده کنیم و مسوولیت خواهی بیشتری از بانوان مد نظر ماست و باید ایفای نقش بهتری داشته باشند گفت: از میهمان نوازی گرم همکاران در اداره کل بیمه سلامت استان کرمان تشکر می کنم.
برچسب ها: بیمه ، سلامت ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: