کد خبر: ۱۲۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 27
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>درپی قتل جراح ومتخصص سرشناس پوست ،تحقیقات ویژه جنایی برای کشف رازاین جنایت هولناک ازسوی بازپرس وکاآگاهان پلیس آغازشد.
به گزارش اختصاصی شفا آنلاین،،دراین جنایت که شب گذشته دریکی ازمحله های اصفهان رخ داد دزدان ناشناس پس ازورود به آپارتمان دکترسعید مسعود جراح ومتخصص سرشناس بیماری های پوست ومو، وی را به قتل رسانده و پس ازسرقت گریخته اند.

درهمین رابطه یکی ازپزشکان متخصص پوست ومو به خبرنگارشفاآنلاین گفت:به دنبال اعلام این خبرموجی ازتاثروتاسف عمیق همکاران جامعه پزشکی و به خصوص متخصصین پوست ومو را فراگرفته است.درعین حال امیدواریم هرچه زودتروباتلاش پلیس ودستگاههای مربوطه عامل یا عاملان این جنایت دستگیروپس ازمحاکمه مجازات شوند.

فرمانده انتطامی استان اصفهان نیز دقایقی قبل دراین باره گفت: پزشک اصفهانی در منزل شخصی‌اش به قتل رسید.


سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به این جنایت که در مجاورت پارک ملت اصفهان اظهار  داشت: به دنبال تماس همسایگان یکی از مجتمع‌ مسکونی خیابان خورشید در خصوص مشاجره در این مجتمع نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این مشاجره که در منزل یکی از پزشکان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: این حادثه به دنبال مشکلاتی که از قبل وجود داشته اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه پزشک به قتل رسیده است، تصریح کرد:  مجرم این حادثه نیز قبل از فرار دستگیر شده است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: