کد خبر: ۱۲۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 24
شفا آنلاین>سلامت>معاون اجرایی رئیس جمهوری، گفت: صنعت پخش بازوی توانمند دولت است، همچنین صنعت پخش یکی از صنایع پیشرو در عرصه استقلال بوده و این مسئله می‌تواند فعالیت‌ های این بخش را توسعه دهد.

به گزارش شفا آنلاین، محمد شریعتمداری در حاشیه همایش صنعت پخش ایران که روز شنبه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهارداشت: دولت یازدهم با بکارگیری تدبیر و عقلانیت قدم‌های موثری در توسعه برنامه چشم انداز کشور بر داشته که انجام مذاکرات برجام بازارهای هدف بسیاری را برای تولید کنندگان داخلی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: مذاکرات برجام موجب آرامش اقتصادی شد که امروز با تولید ۸ میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی به سمت اجرای اقتصاد مقاومتی در حرکت هستیم.

شریعتمداری اظهار کرد:‌ در فضای کسب و کار جایگاه کشور از رتبه ۱۵۲ به ۱۱۷ ارتقاء یافته که دولت تدبیر و امید طرح فعالیت اقتصادی را فعال و اجرایی کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: در موضوع برخورد با قاچاق بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار از کالاهای قاچاقی در کشور گرفته شده و در واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

شریعتمداری افزود: صنعت پخش نقشی اساسی در اجرای اقتصاد مقاومتی داشته و با واسطه‌گری هوشمند و کاهش هزینه قدم‌های موثری برای تولید ثروت، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال برداشته است.

وی تاکید کرد: صنعت پخش یکی از عوامل موثر در توانمندی دولت بوده بطوریکه 100 درصد تولیدات دارویی کشور به وسیله این صنعت مهم جا به جا می‌شود و من امیدوارم با فعالیت بیشتر در بخش دارویی معیارهای این صنعت به سمت بین المللی شدن برود.

برچسب ها: صنعت ، دارو ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: