کد خبر: ۱۲۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 22
شفاآنلاین: وزیر بهداشت، به مناسبت هفته دفاع مقدس در اینستاگرام خود یادداشتی منتشرکرد ونوشت:امروز اگر جهان در برابر حقانیت جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده؛ اگر شاهد موفقیت‌هایی گسترده در عرصه‌ روابط بین‌الملل هستیم و در شرایط سخت و متلاطم منطقه، جمهوری اسلامی ایران نماد امنیّت و آرامش محسوب می‌شود؛ همه و همه در سایه‌ آن رشادت‌ها، دلاوری‌ها و پایمردی‌ها رخ نموده است.
به گزارش شفاآنلاین در این پیام آمده است :

بیش از سه دهه است که شروع سال تحصیلی با خاطره‌ دلاوری‌های مردان و زنان این مرز و بوم پیوند خورده است. سال‌هاست که در چنین روزهایی همکارانم در کنار ملت شریف ایران، از خودگذشتگی و تلاش خستگی‌ناپذیر پزشکان، پرستاران و امدادگران حاضر در هشت سال دفاع مقدّس، به‌ویژه شهیدان و جانبازان این خیل عظیم را ارج می‌نهند. عزیزان سپیدپوشی که علاوه بر خفظ و تأمین سلامت رزمندگان اسلام، نقشی بی‌بدیل در موفقیّت‌ها و پیروزی‌های آن‌ها داشتند و طی آن هشت سال، بیش از هر دورانی، جایگاه جامعه‌ پزشکی را در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور به نمایش گذاشتند. سال‌هایی سخت که تلاش‌ها، کمبودها را جبران و سدها را از برابر اراده‌های پولادین برمی‌داشت. سال‌هایی که درکنار مشقّت‌ها و ناملایمات، آثاری پربرکت درحوزه‌ی دانش پزشکی برجای نهاد.

از این رو، هفته دفاع مقدس فرصتی گرانقـدر اسـت برای بزرگداشـت انسان‌هایی که به دور از جنجال‌های سیاسی و جناحی، تنها در پرتو ایمـان، پایمردی و دلاوری، خالق صحنه‌هایی بی بدیل از انسـانیت، شرافت و فداکاری در تاریخ معاصر شدند و امروز اگر جهان در برابر حقانیت جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده؛ اگر شاهد موفقیت‌هایی گسترده در عرصه‌ روابط بین‌الملل هستیم و در شرایط سخت و متلاطم منطقه، جمهوری اسلامی ایران نماد امنیّت و آرامش محسوب می‌شود؛ همه و همه در سایه‌ آن رشادت‌ها، دلاوری‌ها و پایمردی‌ها رخ نموده است.

فراموش نکنیم که همه‌ ما همیشه و در هر جایگاه و مقامی، وظیفه داریم برای خدمت به ملت شریف ایران و آبادانی و سربلندی میهن، راه آن بزرگواران را ادامه دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: