کد خبر: ۱۲۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 17
شفا آنلاین>سلامت>یک محقق و پژوهشگر طب اسلامی و سنتی از موافقت وزارت بهداشت با اعطای گواهینامه به خبرگان طب اسلامی و ایرانی خبر داد و گفت: به‌گفته مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت این مهم در گروی امضای وزیر بهداشت است.

به گزارش شفا آنلاین،حسین خیراندیش در نخستین کنگره ملی طب اسلامی و ایرانی برگزار نشدن همایش قبلی را باعث ایجاد خیر و تفکیک دوستان از دشمنان دانست و اظهار کرد:‌ روش مسالمت‌آمیز گذشته با وجود این‌همه یار و یاور اشتباه است.

وی ادامه داد: از امروز با انرژی صدچندان و مانند نیروی جوانی سی سال پیش کار خود را دوباره آغاز می‌کنیم و ان‌شاءالله به موفقیت نیز دست پیدا خواهیم کرد.

این محقق و پژوهشگر طب اسلامی تصریح کرد: قول دیدار با رهبر معظم انقلاب را گرفته‌ایم و حقیقتاً جامعه طب اسلامی ــ ایرانی تقاضای دیدار با ایشان را دارند.

حکیم خیراندیش در ادامه از همراهی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای اعطای گواهینامه به خبرگان طب سنتی خبر داد و گفت: مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت به بنده اعلام کرد که "آیین‌نامه اعطای گواهینامه به خبرگان طب سنتی به تصویب رسیده و فقط منتظر نظر نهایی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این باره هستیم".

وی با تشکر از استقبال درمان‌گران، اطباء، دانشجویان و مردم از نخستین کنگره طب اسلامی و ایرانی گفت: این کنگره عظیم نوعی همایش خط‌دهی در رابطه با طب اسلامی و ایرانی بود و بحث محتوادهی را مدنظر نداشته‌ایم.

این محقق و پژوهشگر طب اسلامی و سنتی تصریح کرد:‌ برخی انتظار تشکر مستقیم دارند اما بنده از همه عزیزانی که برای اعتلای طب سنتی در سراسر کشور و جهان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

نخستین کنگره طب اسلامی و ایرانی روز جمعه با حضور صدها تن از اطبای سنتی، درمان‌گران، دانشجویان، علاقمندان و مردم در مجتمع 13 آبان برگزار شد
برچسب ها: طب اسلامی ، کنگره ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: