کد خبر: ۱۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 12
شفا آنلاین>سلامت>برای نخستین بار کادر پزشکی بیمارستان توحید جم وابسته به صنعت نفت موفق شدند عمل پیوند دست را با موفقیت در استان بوشهر انجام دهند.

به گزارش شفا آنلاین،در هفته جاری بعد از 5 ساعت تلاش کادر پزشکی عمل جراحی و پیوند دست قطع شده جوان 30 ساله در بیمارستان توحید جم با موفقیت انجام رسید.
روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر یادآورشد:جوان 30 ساله راکب موتور در تصادف با یک خودرو دچار صدمه شدید به اندام و قطع دست و پای چپ در حوالی شهرستان عسلویه شده بود که با هماهنگی واحد هدایت اورژانس به بیمارستان توحید جم منتقل شد.
در این گزارش تصریح شده است:پس از تثبیت شرایط بیمار در اورژانس توسط تیم متخصصین ارتوپدی و جراحی عمومی تصمیم به عمل جراحی و پیوند دست قطع شده گرفته شد.
براساس این گزارش ، دکتر سعید کرمانی رنجبر متخصص ارتوپدی به عنوان سرپرست جراحی تیم پیوند بعد از 5 ساعت حضور مداوم در اتاق عمل موفق به انجام این عمل جراحی سنگین شد.
دکتر کرمانی در این رابطه گفت:با توکل به خدا و با همکاری کارکنان اتاق عمل و تیم بیهوشی و باتوجه به شرایط حاد بیمار تصمیم به انجام این عمل و ترمیم عضو قطع شده و استخوان های شکسته شده گرفته شد .
وی ادامه افزود: در مدت زمان عمل پیوند تعداد6 کیسه خون و فرآوده ههای خونی به بیمار تزریق شد.
دکتر کرمانی گفت:در حال حاضر دست قطع شده شرایط حیات طبیعی دارد و بیمار در بخش بستری تحت مراقبت های پزشکی است.
وی افزود:در عمل پیوند دکتر فروزنده فر متخصص بیهوشی ،آقایان کاهه ، ذهبی ، نوروزی ،ذهبری و خانمها اسعدپور و مومنی مشارکت داشتند.
برچسب ها: پزشکی ، نفت ، سلامت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
به نظر اینجانب باید مسولین رسما از زحمات چنین پزشکانی که به حق سربازان گمنام امام زمانند قدردانی کنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: