کد خبر: ۱۲۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 03
شفا آنلاین>سلامت>مسئول استاندارد خدمت و تعرفه کالاهای سلامت سازمان غذا و دارو از ساماندهی ارائه خدمات به بیماران نیازمند خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، فاطمه خیرخواه، افزود: برنامه ریزی های منسجم و هماهنگی هایی با اخذ نظرات کارشناسی ارائه دهندگان و دست اندرکاران مرتبط با خدمات دارویی اعم از انجمن های حرفه ای و تخصصی، سازمان های بیمه گر و حوزه های تدوین ضوابط درمان ، صورت گرفته که منجر به افزایش هفت عنوان خدمت دارویی در نسخه دوم کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت شده است.
وی خاطرنشان کرد: این تلاش ها همگام با طرح تحول و ارائه نسخه اول کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت و با هدف ارتقاء و تنوع خدمات دارویی در سطح داروخانه های شهری و بیمارستانی به بیماران و اقشار نیازمند انجام شده است.
خیر خواه افزود: تحقق عناوین جدیدی از خدمت از جمله آموزش و مشاوره توسط داروسازان عمومی و تخصصی در سطح داروخانه های شهری و بیمارستانی از جمله برنامه های دیگر برای حمایت هرچه بیشتر از این بیماران است.
وی یادآور شد: ارائه عناوین جدیدی از خدمات مرتبط با کاربرد تجهیزات و ملزومات پزشکی که در دیگر دسته های خدمات کالای سلامت محور قرار می گیرد و در کتاب تعرفه ها نیست هم از جمله خدمات دیگری به شمار می رود که از سوی این حوزه در حال پیگیری است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: