کد خبر: ۱۲۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 04
شفا آنلاین>اجتماعی>اگر می‌خواهید سبزی‌ها و میوه‌های بیشتری را در سبد غذایی خود قرار دهید، بیشتر به مزارع محلی در محل سکونت خود سر بزنید. در زیر دلایلی را می‌خواند که در دریافت بیشتر مواد مغذی به شما کمک می‌کند.
به گزارش شفا آنلاین،  اگر شما خرید از مزرعه و محصولات ارگانیک را آغاز کنید، اطلاعات بیشتری درباره این مواد به دست خواهید آورید و می‌توانید نکات جدیدی را در زمینه بهترین روش‌های پخت‌وپز و سایر نکات بیاموزید. این کار شما را تشویق خواهد کرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

        با جست‌وجوی اینترنتی می‌توانید دریابید که در منطقه شما و در فصلی که در آن به سر می‌برید به چه سبزیجاتی بیشتر دسترسی خواهید داشت و به چه طریقی می‌توانید به تازه‌ترین میوه‌ها و سبزیجات دست پیدا کنید.

        اگر تازه‌ترین سبزیجات را می‌خواهید صبح زود برای خرید اقدام کنید و اگر می‌خواهید با قیمت مناسب‌تری به محصولات دست یابید آخر وقت برای خرید بروید و البته انتظار داشته باشید که در بین آن‌ها سبزیجات و میوه‌های خراب نیز وجود داشته باشد.

        اطمینان یابید که فروشندگان و مسئولان شیوه‌های ایمنی و بهداشت مواد غذایی را رعایت می‌کنند. مطمئن شوید که غذاهای فاسدشدنی در یخ یا در دمای مناسب نگهداری می‌شوند.

        از فروشنده درباره نحوه کاشت و برداشت محصولات بپرسید و مطمئن شوید که آن‌ها به شیوه‌های ارگانیک تولید و عمل می‌آیند. مواد خوراکی ارگانیک یا طبیعی، به موادی گفته می‌شود که بدون دخالت یا بدون مصرف آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی تولید شده باشد. در واقع کشاورزی ارگانیک، شیوه‌ای از کشاورزی است که در تمامی مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی از کود شیمیایی استفاده نمی‌شود.
منبع: HealthDay
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: