کد خبر: ۱۲۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 30
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر کل دفتر برنامه ریزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران با بررسی وضعیت سوء استفاده احتمالی از نام بیمه سلامت ایران گفت: مردم مواظب سوء استفاده احتمالی افراد متقلب و شرکت های سود جو باشند.
به گزارش شفا آنلاین، محمد رضا هاشمی نیا گفت: برخی موسسات و شرکت ها از زمان اجرای طرح بیمه سلامت همگانی به عنوان بزرگترین عملکرد اجتماعی حوزه سلامت دولت تدبیر و امید، اقدام به سوء استفاده از نام سازمان بیمه سلامت ایران از طریق تلفنی و یا مراجعه حضوری در منازل نموده و یا با دادن وعده های دروغین و فریب اذهان عمومی اقدام به اخذ مبالغی برای صدور کارت بیمه سلامت و یا دفترچه بیمه می کنند.
این مقام مسئول افزود: در صورت مشاهده و برخورد با چنین موضوعاتی و به منظور جلوگیری از این روند غیر قانونی در کشور مراتب را به اطلاع اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بیمه سلامت ایران با شماره تلفن 22853853 رسانده و یا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پایگاه الکترونیک بیمه سلامت ایران به آدرس www.ihio.gov.ir ارسال کنید.
وی یادآورشد: سازمان بیمه سلامت ایران هم اکنون به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور و تنها مرجع قانونی صدور دفترچه بیمه سلامت همگانی با 40 میلیون نفر بیمه شده و 43 هزار موسسه تشخیصی درمان، طرف قرارداد ارایه دهنده خدمات پایه سلامت کشور است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: