کد خبر: ۱۲۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 24
شفا آنلاین>سلامت>یکی از شرکتهای فناور حاضر در سومین سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی،فرآورده های طبیعی و طب سنتی، با کشت و پرورش وسیع گیاهان دارویی، موفق شد طیف گسترده ای از محصولات دارویی با پایه گیاهی تولید کند که از مهمترین آنها می توان به عصاره اورتیکا Urtica ZB مؤثر در درمان ناهنجاری های کلیوی اشاره کرد.
به گزارش شفا آنلاین، وحیدگرجی مدیرعامل شرکت دارویی زردبند با اشاره به اینکه عصاره اورتیکا Urtica ZB را یکی از محصولات مهم این شرکت برای درمان ناهنجاریهای کلیوی است،گفت: این محصول که با داشتن فرمولاسیون انحصاری، در کمک به دفع سنگ کلیه، کاهش التهاب و عفونت دستگاه ادراری به عنوان دارویی بسیار موثر شناخته می شود.
وی افزود: ساز و کار اثر خاص عصاره اورتیکا موجب تسکین درد، کوچک شدن و دفع سنگ کلیه می شود و در کنار آن در بهبود التهاب و عفونت کلیه و مجاری ادرار نیز موثر است.
گرجی به تولید عصاره ماتریکاریا با پای گیاهی اشاره کرد و افزود: عصاره ماتریکاریا نیز با فرمولاسیون منحصربه فرد در کمک به بهبود پسوریازیس و اگزما اثرات خود را نمایان کرده است.
وی اظهار کرد: این شرکت با تکیه بر پیشینه تاریخی کشورمان در زمینه داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و تطبیق آن با دانش و فن آوری روز، توانسته است اسانس های گیاهی، روغن های گیاهی، عصاره های آبی، عصاره های اتانولی، عصاره های خشک، عصاره های روغنی، عصاره های گلایکولی، عصاره های گلیسیرینه و النورزین ها از دیگر محصولات این شرکت در حوزه مواد دارویی و نیز محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی با پایه گیاهان دارویی تولید کند.
سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 تا 18شهریورماه 1395 با مشارکت فعالان فناور و نهادهای نظام علم و فناوری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.
برچسب ها: طب سنتی ، سنگ کلیه ، عفونت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: