کد خبر: ۱۲۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 24
شفاآنلاین>جامعه>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، طی پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به خصوص همکاران مجموعه تامین اجتماعی تبریک گفت.
متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به شرح زیر است:

دوم الی هشتم شهریورماه هرسال مقارن است با هفته گرامیداشت دولت به عنوان یکی از ارکان اصلی قوای سه گانه کشور. نهادی متعهد به اجرای همه جانبه قوانین موضوعه، و در صفوف نخست خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی. همچنین چهارم شهریور و سومین روز از هفته دولت، موسوم است به روز کارمند؛ روز تجلیل از کسانی که با خلوص، صداقت و پشتکار، صبور و شکیبا، کمر همت در راه خدمت به مردم بسته اند، و با عزمی راسخ،  در دستگاه های متنوع اجرایی از جمله در بزرگترین و محوری ترین بخش نظام رفاه و تامین اجتماعی، یعنی سازمان تامین اجتماعی از هیچ کوششی برای جلب رضایت نیروهای مولد و کارآفرین دیروز و امروز کشور دریغ نمی دارند.
اینجانب که افتخار همکاری با هزاران نفر از خدوم ترین فرزندان این مرز و بوم را دارم، همیشه و همواره به وجود و حضور همکارانی متعهد، دلسوز و توانمند در صفوف بیمه ای، درمانی و اقتصادی سازمان بر خود می بالم.
پر واضح است که تعالی سازمان تامین اجتماعی، در گرو تلاش های صادقانه مردان و زنان پرتوان، شریف و صدیقی است که بی ادعا، در جای جای میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان ارجمند رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به خصوص تمامی همکارانم در مجموعه تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در مسیر جلب رضایت هر چه بیشتر بیمه شدگان، کارفرمایان، کارآفرینان و بازنشستگان  و مستمری بگیران از درگاه خداوند رحمان خواستارم.                                                                 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: