کد خبر: ۱۱۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 19
شفا آنلاین>سلامت> از بین بردن افتادگی و شلی شکم کار سخت طاقت فرسایی است. مدتها رژیم میگیرم تا چربی شکم آب شود بعد تازه این صحنه ای به مراتب آزار دهنده تر می بینیم.

به گزارش شفا آنلاین،خیلی ها بعد از ورزش و رژیم‌ها سخت تازه به این مرحله رسیده اند که نمی‌توانند این شکم افتاده و شل  را از بین ببرند. اگر به دنبا یک روش موثر و یک داروی خانگی برای از بین بردن شکم افتاده هستید این دستور به طور محسوسی به شما کمک می‌کند که از شر این پدیده شایع و البته برای خیلی ها غیر قابل تحمل خلاص شوید.

این معجون هم سطح انرژی شما را بلا می‌برد و هم افتادگی و شلی زیر شکم را صاف می‌کند کافیست به آن اعتماد کنید. بنابراین اگر می‌خواهید هنگام نشستن با این صحنه مواجه نشوید این دستور ساده و راحت را دنبال کنید.

مواد لازم برای از بین بردن افتادگی و شلی شکم 

یک لیتر آب

چهار قاشق غذاخوری آب لیمو تازه

یک قاشق غذاخوری استویا (شکر برگ)

نصف قاشق غذاخوری پودر زنجبیل

نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین

یک قاشق غذاخوری زردچوبه

طرز تهیه

آب را بجوشانید و بعد بگذارید برای چند دقیقه خنک شود. بعد کل مواد دیگر را در یک کاسه خوب مخلوط کنید. و آب را روی آن بریزید و خوب هم بزنید. این محلول را باید در طول روز بخورید. بعد از ۱۰ روز به خوبی متوجه تغییرات می شوید و این محلول را تا نتیجه نهایی روزانه بخورید مطمئنا تا یک ماه نتیجه بسیار قابل توجهی می‌گیرید علاوه بر اینکه این محلول برای بدن شما بسیار مفید و انرژی زا است به شما با صبر و حوصله ای که به خرج می‌دهید و با این محلول بهترین کار را برای از بین بردن افتادگی و شلی شکم انجام داده اید صد البته اگر ورزش در کنارش باشد نتیجه بسیار بهتری می گیرید..

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
شکربرگ ازکجابایدتهیه کنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: