کد خبر: ۱۱۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 17
شفا آنلاین>سلامت>بازدید از چند مراکز درمانی و بهداشتی، افتتاح کلینیک تخصصی و افتتاح چندخانه بهداشت و پایگاه اورژانس بین جاده‌ای و شهری از دستاوردهای نخستین روز سفر وزیر بهداشت به استان کرمان و شهرستان بم است.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی در سفر سه روزه خود به استان کرمان، از مرکز بهداشت دهان و دندان (ع) و مرکز سلامت بیمارستان پاستور شهرستان بم بازدید کرد. همچنین با ورود به شهرستان بم از فضاهای بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید کرد که بازدید از مراکز درحال ساخت مرکز آموزشی درمانی افضلی پور، افتتاح ساختمان مجتمع مدیریت و توسعه آموزش، رونمایی از آمبولانس‌های تازه تحویل داده شده و کلنگ زنی کتابخانه مرکزی و هشت پژوهشکده از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت به کرمان بود.

وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز همچنین پس از ورود به شهرستان بم و بازدید از دانشکده پزشکی بم، کلینیک تخصصی داخلی امام محمد باقر (ع)  را افتتاح کرد. در این کلینیک تخصص های مختلف داخلی به بیماران کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه می شود.

وی همچنین در ادامه از پلی کلینیک تخصصی امام رضا (ع) بم نیز بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، آغاز عملیات عمرانی بیمارستان 200 تختخوابی بم، بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان های بم، فهرج، ریگان ونرماشیر و بازدید از 3000 مترمربع فضای الحاقی بیمارستان پاستور بم در راستای طرح تحول نظام سلامت، مرکز جامع سلامت روان و پردیس های دانشگاه علوم پزشکی بم ویژه طرح تحول نظام سلامت از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در این سفر بوده است.

وزیر بهداشت قرار است در سفر عصر امروز به بم چند خانه بهداشت و پایگاه اورژانس بین جاده ای و شهری را در این شهرستان افتتاح کند.

شرکت در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان و همچنین نشست با مجمع نمایندگان استان از دیگر برنامه های سفر دکتر هاشمی در شامگاه امروز چهارشنبه  است. 

برنامه‌های  پنجشنبه 28 مرداد ماه وزیر بهداشت نیز با انعقاد تفاهم ساخت بیمارستان جایگزین 700 تخت خوابی شفا و کلنگ زنی این بیمارستان و همچنین بازدید از مراکز در حال ساخت بیمارستان شهید باهنر کرمان آغاز می شود و در ادامه وزیر بهداشت برای بازدید از اجرای طرح ها و برنامه های حوزه سلامت به شهرستان های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت و رابر سفر می کند.
 

وزیر بهداشت روز جمعه 29 مرداد ماه نیز طرح ها و برنامه های  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را مورد بازدید قرار می دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: