وي با بيان اينکه در خصوص افزايش خدمات دهي به بيماران برنامه ريزي صورت گرفته است، افزود: ارتباط و تقويت تعامل با ارگان هاي دولتي و غيردولتي نيز در خصوص گسترس خدمات دهي اين بيمارستان در نظر گرفته شده است، سعي داريم برمبناي پيشنهاد به سازمان ها روند معاينات استخدامي و دوره اي برخي سازمان ها در اين مرکز انجام شود.
رئيس بيمارستان امام سجاد ناجا ادامه داد : رسيدگي به وضعيت فيزيکي بيمارستان، کيفيت بخشي امکانات از نظر تخت، تجهيز اتاق عمل و ... نيز از برنامه هاي جدي و پيش رو است.
افزايش خدمات تخصصي
اين مقام انتظامي از افزايش خدمات تخصصي در اين بيمارستان خبر داد و افزود : همکاري با متخصصان تغذيه، رژيم درماني ، جراحي پلاستيک و ... نيز پيش بيني شده است، تجهيز آزمايشگاه بيمارستان براي تسريع در خدمات و جواب دهي آزمايش ها نيز در دستور کار است.
وي با اشاره به فعال سازي سايت بيمارستان امام سجاد، مطرح کرد: ارائه توانمندي ها، آگاهي بخشي عمومي و تعامل بيشتر با معاونت بهداد از اهداف راه اندازي اين سايت است.
خدمات دهي شايسته به بيماران در اولويت
دکتر راسخي ارتباط و تعامل مستمر با کارکنان را داراي کارکرد هاي مثبت معرفي و بيان کرد : تلاش بر اين است که در راستاي انگيزه دهي به کارکنان ابزار تشويقي در نظر گرفته شود ؛ چراکه معتقديم ارتقاء انگيزه در کارکنان در افزايش احساس مسئوليت، ارائه خدمات مطلوب تر به بيماران موثر است.
براساس گزارش سایت پلیس، رئيس بيمارستان امام سجاد ناجا گفت : براي کارکناني که به دلايلي از تعهد و مسئوليت پذيري سرباز مي زنند در آخرين راهکار و پس از بي نتيجه بودن تذکر و اخطار، تنبيه در نظر گرفته خواهد شد؛ چراکه معتقديم رضايت بيماران يک اولويت است و در اين راستا هيچ کوتاهي قابل قبول نخواهد بود.