کد خبر: ۱۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 10
شفاآنلاین>سلامت>اهمیت تاثیرات امواج «وای فای» زمانی بیشتر برای ما روشن می‌شود که در نظر بگیریم مثلاً در یک آپارتمان پنج‌طبقه که محل سکونت ما است، هر طبقه دو واحد دارد و هر واحد به یک دستگاه مودم تجهیز شده است یعنی ما در میان یک بمباران تشعشات وای‌فای قرار گرفته‌ایم.
به گزارش شفا آنلاین،دستگاه‌های مودم با قابلیت وای‌فای نخستین بار در سال 1997 به بازار عرضه شدند که از همان زمان، دانشمندان و کارشناسان به بررسی و تحقیق در مورد آنها و امواج تولیدی آنها پرداختند؛ تحقیقات به عمل آمده نشان داد که امواج تولیدی توسط این دستگاه‌ها، آثار مخربی بر روی مغز و بدن انسان به‌خصوص در کودکان می‌گذارد.

البته نتایج به دست آمده، در سالهای اخیر کسب نشده و مدتهاست که گزارشهای متعددی در مورد اثرات مخرب وای‌فای منتشر شده است، به‌عنوان مثال در سال 2008 یکی از کارشناسان آمریکایی مقاله‌ای با عنوان «کنترل مغز توسط گوشیهای هوشمند» منتشر کرد که در آن اثرات خطرناک وای‌فای را بازگو کرده بود.

اهمیت تاثیرات هر چند ناچیز «وای فای» زمانی بیشتر برای ما روشن می‌شود که در نظر بگیریم مثلاً در یک آپارتمان پنج‌طبقه که محل سکونت ما است، هر طبقه دو واحد دارد و هر واحد به یک دستگاه مودم تجهیز شده است یعنی ما در میان یک بمباران تشعشات وای‌فای قرار گرفته‌ایم.
این امواج تأثیرات منفی بر روی مغز به‌خصوص بر کودکان می‌گذارد؛ سردرد، خستگی، مشکلات گوارشی، اختلالات خواب، ضعف و اختلال در عملکرد مغز و موارد دیگر از جمله تأثیراتی است که امواج الکترومغناطیسی بر روی بدن می‌گذارد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: