کد خبر: ۱۱۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 04
شفا آنلاین>سلامت>از عوارض جانبی درمان، مانند تهوع، درد و خستگی جلوگیری کنند.
 به گزارش شفا انلاین، به خود آرامش دهند و از نگرانی‌های درمان و اضطراب ناشی از آن خلاص شوند.
احساس کنند دارند بیشتر به خود کمک می‌کنند.
سرطان آنها درمان شده و از دست آن خلاص شوند.

.       طبیعی است که بخواهید حتی‌الامکان با سرطان خود مبارزه کنید. تحقیقات زیادی انجام شده و روش‌های جدید درمان سرطان همچنان در حال آزمایش‌اند، بنابراین، دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد، دشوار است. مهم‌ترین نکته این است که پیش از امتحان هر چیز تازه، با پزشک خود مشورت کنید. این کار شما را آسوده خاطر می کند که هیچ چیز سد راه درمان سرطان شما نیست.

درمان مکمل و جایگزین چیست؟
       هر سیستم محصول طبی که مراقبت متعارف تلقی نشود، نوعی درمان مکمل یا جایگزین است. مراقبت پزشکی متعارف مراقبتی است که براساس یافته‌های علمی‌ باشد که در مورد سرطان شیمی‌درمانی، پرتودرمانی، درمان زیست‌شناختی و جراحی است.

درمان تکمیلی
        از درمان تکمیلی همراه با درمان پزشکی متعارف استفاده می‌کنند.
        نمونه‌ای از درمان تکمیلی طب سوزنی است که به رفع عوارض جانبی درمان سرطان کمک می‌کند.

درمان جایگزین
        از درمان جایگزین به‌جای درمان‌های متعارف استفاده می‌کنند. مثلا، استفاده از روشی خاص به‌جای روش‌هایی که معمولا متخصصان درمان غده سرطانی پیشنهاد می‌کنند.

درمان تلفیقی
        درمان تلفیقی روش کاملا جدیدی جهت مراقبت است که فکر، بدن و روح بیمار را فرا می‌گیرد. این رهیافت، پزشکی متعارف را با روش‌هایی از درمان مکمل یا جایگزین، که بیش‌ترین امید را برمی‌انگیزند، ترکیب می‌کند، مثلا، برخی افراد استفاده از تمدد اعصاب را برای کاهش اضطراب در طول شیمی‌‌درمانی می‌آموزند.
برچسب ها: ارزیابی ، طب مکمل ، سرطان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: