کد خبر: ۱۱۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 27
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول نظام سلامت مهمترین اقدام دولت در بخش داخلی است لذا باید از آن مراقبت شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در همایش روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد با اشاره به توجه خاص رئیس جمهوری نسبت به اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: این موضوع نیازمند حمایت دستگاههای مربوطه است.

وی در ادامه گفت: امیدوارم در فرصت باقی مانده از فعالیت دولت یازدهم و معمولا در شش ماه آخر که فضا سیاسی می شود توان مجموعه وزارت بهداشت افزایش یافته و به امید خدا در این مدت بدون حواشی خدمت به مردم را پیش ببریم.
وزیر بهداشت همچنین بر اهمیت برنامه عملیاتی تاکید و بیان کرد: وزارت بهداشت تنها دستگاهی است که پایش برنامه عملیاتی را در سطح کشور اجرا کرده است.
وی افزود: برنامه عملیاتی مهمترین کاری است که هر مدیر باید انجام دهد، در قالب برنامه ای جامع حوزه های مختلف برای خودشان هدایت امور و برنامه ریزی داشته و تحت نظارت و ارزیابی قرار می گیرند.
دکتر هاشمی ادامه داد: در قالب برنامه عملیاتی حوزه های مختلف به صورت هماهنگ رشد می کنند.

* توجه رئیس جمهوری به مشهد
وی در ادامه همچنین گفت: دکتر روحانی رئیس جمهوری به مشهد مقدس و خدمات رسانی در این کلانشهر مذهبی توجه ویژه ای دارند.
وزیر بهداشت افزود: هر زمان که خدمت رئیس جمهوری بودم و گفتم که به مشهد می روم، ایشان به لحاظ معنوی منقلب شده اند.
اجلاس روسای دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا هفتم مرداد در مشهد ادامه دارد.

برچسب ها: همایش ، سلامت ، سیاسی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: