کد خبر: ۱۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 23
شفا آنلاین>اجتماعی>صندوق اعتباری هنر اعلام کرد برای استفاده از بیمه تکمیلی خبرنگاران و هنرمندان مدت زمان تحویل مدارک پزشکی محدود است و پس از اتمام زمان مذکور شرکت بیمه ایران هیچگونه تعهدی در قبال پرداخت هزینه نخواهد داشت.

به گزارش شفا آنلاین، صندوق اعتباری هنر پس از اعلام اینکه خبرنگاران و هنرمندان عضو صندوق می‌توانند برای دریافت خدمات «بیمه تکمیلی» اقدام کنند، شرط اصلی بهره‌مندی از این خدمات را دارا بودن بیمه پایه و عضویت در صندوق اعتباری هنر اعلام کرد.

از دیگر شرایط برای دریافت هزینه‌های پزشکی درج شماره شبا هنگام ثبت‌نام ضروری است همچنین مدت زمان تحویل مدارک پزشکی یک‌ ماه پس از تاریخ انجام هزینه است و بعد از اتمام زمان مذکور شرکت بیمه ایران هیچگونه تعهدی در قبال پرداخت هزینه نخواهد داشت.

در ارائه این خدمات منظور از اعضای خانواده شامل همسر، فرزندان، پدر، مادر و افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان است که به‌تبع بیمه شده اصلی دارای دفترچه بیمه‌گر پایه است؛ در رابطه با سن افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان، فرزندان ذکور  تا سن 20 سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل تمام‌وقت دانشگاهی تا سن 25 سال تمام و فرزندان اناث تا هنگام ازدواج یا اشتغال به کار بیمه  خواهند بود.

با توجه به اعلام صندوق اعتباری هنر، بیمه‌شدگان برای دریافت هزینه‌های پزشکی انجام شده از ابتدای قرارداد (1 تیرماه 94) می‌توانند از تاریخ 23 مرداد 1395 در تهران به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر و در استانها به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران مراجعه کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: