کد خبر: ۱۱۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۵ - 2016July 21
گروه حوادث>جمعی ازکارکنان رسمی کارگری سازمان بهزیستی با ارسال نامه ای به ریاست این سازمان خواستار احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری و تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی شدند.
به گزارش شفاآنلاین دراین نامه که نسخه ای ازآن برای شفاآنلاین ارسال شده آمده است:
جناب آقاي انوشيروان محسني بند پي رياست محترم سازمان بهزيستي كشور

سلام علیکم

احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و … شامل ما نمی شود.



جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره‌ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می‌توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.



حال  این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرارداد معين ! موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند!



مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می‌باشد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
صادق رستمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
صادق رستمی،مدیر اسبق بهزیستی استان ایلام – باسلام ودرود به خدمت کلیه متولیان ودلسوزان عزیز در مجلس محترم ودولت اعتدال باتوجه به اینکه نیروهای رسمی کارگری عموما از نیروهای با سابقه، تحصیل گرده ودانش آموخته هستند نیازمند توجه بیشتری در ادارات با توجه به دلایل ذیل می باشند ۱-به دلیل پسوند کارگری نمی توانند از پست های سازمانی استفاده کنند۲-از مزایایی از قبیل اضافه کار ورفاهی و… استفاده نمی کنند ۳-نمی توان از آنها در مشاغلی مانند رییس اداره ویا ذیحسابی ویاسایر پست های کلیدی دیگر استفاده کرد۴-در صورت ادامه تحصیل مدرک آنها اعمال نمی شود لذا برای رفع این موارد تبدیل وضعیت این عزیزان به رسمی ویا پیمانی وخذف پسوند کارگری الزامی است تا مایه دلگرمی این گروه فراهم گردد زیرا این عزیزان در ادارات دولتی شاغل اند نه شرکتهای خصوصی ویا وابسته به دولت.باتشکر د
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
بسمه تعالي
رياست محترم ديوان عدالت اداري كشور
سلام عليكم
احتراما به استحضار ميرساند ما كار كنان رسمي كار گري بهزيستي از هر دو قانون كار و خدمات كشوري محروم هستيم حقوق ومزايا مااز بند ((و)) تبصر 19 اداره كل خزانه دريافتم ميكنيم اما در احكام كار گزيني ما نه مثل همكاران قانون كاريم نه مثل همكاران خدمات كشوري نه مثل همكاران قرارداد معين این سوال برای همه ماكار كنان رسمي كار گري بهزيستي پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ / نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!نه مثل همكاران قرار داد معين لازم به ذكر است كه ماها داراي مدرك كارشناسي و بالاتر مترتبط باكار بهزيستي هستيم اما هيچ پست سازماني نداريم فقط با ابلاغ انشايي مشغول به خدمت در پستهاي حاكميتي هستيم بدون دريافت مزاياي پستي كه در آن كار ميكنيم مسئولين بايد به اين امر توجه داشته باشند كه ما كار گر شركتهاي خدماتي ويا كارخانه جات نيستيم بلكه به استخدام سازماني كاملا دولتي در آمدايم از حضرتعالي عاجزانه خواستاريم كه ازز رياست محترم بهزيستي كل كشور بخواهيد اين مشكل مهم حل كنند(تبديل وضعيت از رسمي كار گري به رسمي كشوري ياپيماني ) باتقدير تشكر فراوان از طرف جمعي از كار كنان رسسمي كار گري بهزيسي
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
بسمه تعالي
رياست محترم ديوان عدالت اداري كشور
سلام عليكم
احتراما به استحضار ميرساند ما كاركنان رسمي كار گري بهزيستي از هر دو قانون كار و خدمات كشوري محروم هستيم حقوق و مزايا ما از بند ((و)) تبصره 19 اداره كل خزانه دريافتم ميكنيم، اما در احكام كار گزيني ما نه مثل همكاران قانون كاريم نه مثل همكاران خدمات كشوري نه مثل همكاران قرارداد معين این سوال برای همه ما كاركنان رسمي كار گري بهزيستي پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟

نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همكاران قرار داد معين لازم به ذكر است كه ماها داراي مدرك كارشناسي و بالاتر مترتبط با كار بهزيستي هستيم اما هيچ پست سازماني نداريم فقط با ابلاغ انشايي مشغول به خدمت در پستهاي حاكميتي هستيم بدون دريافت مزاياي پستي كه در آن كار ميكنيم.

مسئولين بايد به اين امر توجه داشته باشند كه ما كارگر شركتهاي خدماتي ويا كارخانه جات نيستيم بلكه به استخدام سازماني كاملا دولتي در آمدايم از حضرتعالي عاجزانه خواستاريم كه از رياست محترم بهزيستي كل كشور بخواهيد اين مشكل مهم حل كنند(تبديل وضعيت از رسمي كار گري به رسمي كشوري ياپيماني ).

باتقدير تشكر فراوان از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
خدادادعبداللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
خدمات دهی بهزیستی ایلام به 720 زائر حسینی از سراسر کشور
کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون این سازمان به 720زائر اربعین حسینی از کارکنان ادارات بهزیستی سراسر کشور خدمات دهی انجام داده است.
خداداد عبدالهی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: خدمات دهی به این افراد که بصورت شبانه روزی انجام شده شامل اسکان در خوابگاه های مهران، صالح آباد و ایلام و همچنین پارکینگ خودرو این زائران به تعداد 120 دستگاه بوده است.
وی ادامه داد: بیشترین پذیرش زائر در این استان مربوط به استان تهران و کمترین نیز از استان مرکزی بوده است.
وی اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت با وجود افزایش چشمگیر متقاضیان برای عزیمت به عتبات عالیات از طریق مرز مهران تمامی زائرانی که از ادارات بهزیستی سراسر کشور درخواست خوابگاه برای اسکان یا پارکینگ خودرو در شهرستان مهران یا ایلام داشته اند خدمات دهی لازم انجام گرفته است.
عبداللهی از همراهی و تعامل مدیر کل، معاون پشتیبانی، رئیس اداره نیروی انسانی و رئیس بهزیستی و همکاران شهرستان مهران برای اسکان و پذیرایی از زائران عتبات عالیات تقدیر کرد.
پایان/
منبع خبر:
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: