کد خبر: ۱۱۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۵ - 2016July 19
شفا آنلاین>سلامت>جمعی از مسئولان درمانی نطنز از مادر و نوزادی که پلک وی در حین زایمان آسیب دیده بود عیادت و دلجویی کردند.

  به گزارش شفا آنلاین،معاون درمان شبکه بهداشت و درمان نطنز و مدیر امور عمومی این شبکه، رئیس و مسئول بخش زایمان بیمارستان خاتم الانبیای نطنز شامگاه دوشنبه با حضور در منزل روح الله پرگر از همسر و نوزاد وی که هفته گذشته هنگام زایمان در ناحیه پلک چشم چپ آسیب جزئی دیده و پس از ترمیم از مرکز چشم پزشکی فیض اصفهان مرخص شده بود عیادت و دلجویی کردند.
معاون درمان شبکه بهداشت ودرمان نطنز در این زمینه اظهار داشت: حال عمومی نوزاد خوب بوده و در خصوص مراقبت های لازم برای مادر توصیه های لازم توسط پزشکان انجام شده است.
حکیمه فهیمی با اشاره به امکانات موجود و هماهنگی های انجام شده با متخصصان روانپزشکی و اطفال مقیم در منطقه اطمینان داد در صورت نیاز به مشاوره و هرگونه مراقبت احتمالی مادر یا نوزاد تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
غلامرضا اصغری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیش از این با اشاره به بریدگی پلک نوزاد هنگام تولد در یکی از بیمارستان های نطنز اظهار کرده بود: علت وقوع حادثه پارگی پلک نوزاد در بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز به احتمال زیاد ناخن نوزاد بوده که در حین عمل به علت «فورس» وارد شده پلک را پاره کرده است.
وی افزود: پارگی نزدیک به سه میلی متر در حد پوست بوده و با توجه به ویزیت چشم پزشکی، در حد آسیب ملتحمه نبوده است.
برچسب ها: نطنز ، زایمان ، چشم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: