کد خبر: ۱۱۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۵ - 2016July 17
شفا آنلاین>سلامت>یک متخصص پوست و مو مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تشریح موانع بزرگ صنعت توریسم درمانی در ایران گفت: موانع بسیاری هم سر راه است مثلاً برخی از خدمات نیاز به تجهیزات اختصاصی دارد و تجهیزات اختصاصی هم نیاز به سرمایه گذاری‌های سنگین دارد.

به گزارش شفا آنلاین،محمدحسن ناصح - متخصص پوست و مو مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به اهمیت بالای توریست درمانی اظهار داشت: کلینیک پوست و مو در موضوع توریسم درمانی و ارائه خدمات تخصصی به بیماران خارجی اعم از عرب یا غیر عرب فعال است و بسیاری از مراجعه کنندگان ما شامل این قشر از بیماران می‌شوند که برای درمان از دیگر کشورها به کشور ما مراجعه می‌کنند.

وی افزود: ظرفیت این کلینیک بیشتر از آن است که در همین جا متوقف شود. تاکنون برنامه‌های زیادی برای جذب بیماران خارجی انجام شده است تا بتوانیم ارتباط لازم را ایجاد کنیم و این بیماران را از سطح منطقه جمع کنیم و خدماتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به آنها ارائه دهیم.

ناصح با اشاره به موانع موجود برای توسعه این صنعت گفت: موانع بسیاری هم سر راه است مثلاً برخی از خدمات نیاز به تجهیزات اختصاصی دارد و تجهیزات اختصاصی هم نیاز به سرمایه گذاری‌های سنگین دارد که ما برای افزایش مراجعان باید این سرمایه گذاران را پیدا کنیم.

به گزارش مجتمع دارویی درمانی هلال ایران - کلینیک پوست و مو یکی از کلینیک‌های تخصصی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران است که همه روزه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی مراجعان است. خدمات تشخیص، درمان بیماری‌های پوست و مو، درمان بیماری‌هایی مانند ویتیلیگو، بیماری‌های قارچی و اگزمایی، آکنه و... از خدمات این کلینیک است.

برچسب ها: هلال ، ایران ، پوست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: