کد خبر: ۱۱۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۵ - 2016July 14
دکترشادنوش:
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >سلامت >رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت:افراد مبتلا به ام اس از مظلوم ترین بیمارانی هستند که ضمن تحمل دردهای بسیار، هزینه های سنگینی متحمل می شوند و قطعا دولت به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات آنان را حل نماید.و باید تشکل های مردمی با جذب خیرین محترم سلامت به این بیماران کمک نمایند.

به گزارش شفاآنلاین ، دکتر شادنوش درحریات عیادت ازبیماران ام اس استان سمنان با اعلام این مطلب وبا تاکید بر گسترش فرهنگ کمک به نیازمندان، بیان داشت: کمک به خانواده بیماران یکی از برترین و بهترین اعمال است و باید تلاش نمایم فرهنگ همیاری و کمک به افراد نیازمند در جامعه گسترش یابد.

وی افزود: افراد مبتلا به ام اس از مظلوم ترین بیمارانی هستند که ضمن تحمل دردهای بسیار، هزینه های سنگینی متحمل می شوند و قطعا دولت به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات آنان را حل نماید.و باید تشکل های مردمی با جذب خیرین محترم سلامت به این بیماران کمک نمایند.

در این دیدار صمیمی دکتر شادنوش ضمن گفت و گو با خانم غلامی که با رشادت وفداکاری مثال زدنی اش ،سرپرستی همسربیمارش را برعهده دارد گفت: همت والای شما در پرستاری از همسرتان و گرم نگه داشتن کانون خانواده ستودنی است

رئیس دانشگاه ضمن شنیدن مشکلات این خانواده و بررسی روند درمان بیماری آقای غلامی و پسرش، از مدیران حاضر در جمع خواست تا کمک نمایند مسائل این خانواده مرتفع شود.


درد و دل خانم غلامی با دکتر شادنوش،

وی می گوید: مدت دوازده سال است همسرم بر روی تخت با ام اس دست و پنجه نرم می کند و من با تمام وجود به وی و فرزندان مان خدمت می کنم.

خانم غلامی ادامه داد: از سال 83 متوجه شدم همسرم ام اس دارد در آن زمان با پرداخت هزینه های گزاف داروهایش را تهیه می کردم زیرا این بیماری در آن زمان جزء بیماری های خاص نبود.

وی افزود: از سال 90 تاکنون همسرم دیگر حرکتی نداشته و زندگی وی مدتی نباتی است و غذایش فقط شیر و عسل است.

خانم غلامی در پایان صحبتش می گوید: ما دو پسر داریم که متاسفانه پسر بزرگم در اثر سقوط از ارتفاع بینایی یک چشمش را از دست داده و با توجه به پیگیریهای زیاد نتوانستم برای پسرم  کاری انجام بدهم.

شایان ذکر است: غلامی از بهکاران خدوم بیمارستان فاطمیه سمنان در سال 83 بود

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر بهمنش معاون مدیر درمان تامین اجتماعی، دکتر عبداله پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر، حاج آقا عرب، مهدیان مدیر روابط عمومی و تشرعی رئیس انجمن ام اس سمنان به عیادت غلامی از بهکاران این دانشگاه رفت.


 گفتنی است: ام اس بیماری مرتبط به دوره مدرنیته است که از اروپا آغاز شده در حال حاضر بیش از 60 هزار نفر در ایران مبتلا به ام اس می باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: