کد خبر: ۱۱۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۵ - 2016July 11
شفا آنلاین>اجتماعی>اگر مگس‌های مزاحم خواب بعدازظهر تابستانی شما را مختل کرده‌اند، بد نیست روش‌های زیر را به‌کار ببندید تا شر این حشرات موذی رهایی پیدا کنید:
به گزارش شفا آنلاین،  در واقع یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله بامگس‌ها، دور نگهداشتن منابع غذایی آنها ازدسترس است. این کار باعث می‌شود تا آنها دلیلی برای آمدن به خانه شما نداشته باشند، با این حال اگر به خانه ورود پیدا کردند باید بدانید که بهترین زمان برای کشتن آنها اوایل صبح و اوایل شب است زیرا در جایی می‌نشینند تا به خواب بروند. در این زمان باید با مگس‌کش یا اسپری حشره‌کش به سر وقتشان رفت. تا جایی که می‌توانید از حشره‌کش‌های شیمیایی برای کشتن مگس‌ها و سایر حشرات استفاده نکنید، روش‌های طبیعی و ساده‌ای وجود دارند که می‌توانند مانع ورود آنها به خانه شوند، استفاده از گیاه حشره‌خوار یا استفاده از عودها و سایر خوشبوکننده‌های طبیعی همچون روغن اسطوخودوس یکی از روش‌ها هستند.

        مواد غذایی خود را در ظروف دربسته قرار دهید زیرا مگس‌ها عاشق باقی‌مانده غذاها هستند، به‌خصوص آنهایی که در حال خراب‌شدن هستند. درعین‌حال حتما از سطل زباله دردار استفاده کنید و نگذارید زباله مدت زیادی در آن باقی بماند.

        میوه‌ها و سبزی‌ها را پیش از خراب شدن، بخورید و در غیر این صورت حتما آنها را در ظرفی دربسته و در یخچال نگهداری کنید زیرا میوه‌های فاسد بهترین مکان برای تخم‌گذاری مگس‌ها به شمار می‌روند.

        تمامی سطوح کف خانه و آشپزخانه، قفسه‌ها و پرده‌ها را تمیز کنید. اجازه ندهید گوشه‌ای دست‌نخورده باقی بماند.

        حتما برای درها و پنجره‌ها از توری فلزی یا هر نوع پوشش دیگری که مانع ورود حشرات به داخل خانه می‌شود، استفاده کنید.: Wikihow
برچسب ها: روش ها ، خلاصی ، مگس ها
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: