کد خبر: ۱۱۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۵ - 2016June 26
شفا آنلاین>سلامت>کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که محل کار باعث ایجاد اپیدمی چاقی کمک به سلامت نامناسب دندان ها می کند.همچنین مصرف تنقلات کارفرمایان در جلسات کاری نسبت به روزهای عادی بیشتر است.
به گزارش شفا آنلاین،شکر یکی از مواد غذایی مضری است که در محل کار بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرد و معمولا مصرف گاه و بی گاه مواد قندی،شیرینی جات و انواع شکلات ها و نوشیدنی ها در محیط کار بین همکاران باعث اضافه وزن و چاقی و بهداشت ضعیف دهان و دندان می شود.

کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که محل کار باعث ایجاد اپیدمی چاقی  کمک به سلامت نامناسب دندان ها می کند.همچنین مصرف تنقلات کارفرمایان در جلسات کاری نسبت به روزهای عادی بیشتر است.

همچنین مصرف غذاهای پرچرب در محیط کار یکی دیگر از عواملی است که به چاقی کمک می کند.بنابراین با ممنوعیت مصرف مواد قندی در محل کار می توان به این ایده آل رسید که مانع شکل گیری ایپدمی چاقی خواهیم شد و نیاز به یک تغییر در فرهنگ مصرف مواد غذایی در محل کار ضروری است.

حذف کردن آجیل،تنقلات و جایگزین کردن میوه در محل کار نیز یک راهکار برای مبارزه با چاقی است.
ریاست دانشکده دندانپزشکی لندن گفت:کارفرمایان و کارمندانی که در دفتر و محیط کار خود به جای نان از شیرینی و بیسکویت بیشتری استفاده می کنند دندان های پوسیده بیشتری داشته و مستعد جراحی دندان می شوند.

وی همچنین در تحقیقات خود به این نتیجه دست یافت که مصرف میوه به جای شیرینی جات و تنقلات در محل کار نه تنها باعث سلامتی می شود بلکه این کارمندان به لحاظ بهداشت دهان و دندان در سلامت بهتری به سر می برند و کمتر کاندید مراجعه به کلینیک های دندان پزشکی می شوند.آستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: