کد خبر: ۱۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۵ - 2016June 25
شفا آنلاین>سلامت>رییس انجمن جراحان ارتوپدی از آمادگی جامعه ارتوپدی برای ارائه خدمات ویژه به خانواده های سربازان جانباخته نی ریز خبرداد.
به گزارش شفا آنلاین،عکاشه، رییس انجمن ارتوپدی ایران در مراسم افطاری سازمان بهزیستی و سازمان نظام پزشکی کشور که دیشب در محل شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، ضمن اظهار تاسف نسبت به فاجعه جانباختن سربازان این مرزو بوم گفت: طبق اعلام آمادگی جامعه متخصصان و جراحان ارتوپدی ، همه خدمات تشخیصی و درمانی ارتوپدی خانواده های سربازان جانباخته در سانحه دلخراش نی ریز رایگان می شود . 

وی افزود: صبح روز شنبه نیز ابلاغیه سراسری انجمن ارتوپدی برای همکاری سایر متخصصان و جراحان ارتوپدی کشور به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان به خانواده های سربازان جانباخته کشورمان، صادر می شود . 

عکاشه تصریح کرد: خانواده سربازان می توانند از فردا و یا در صورت امکان بعد از ماه مبارک رمضان جهت بهره مندی از خدمات رایگان اعم از ویزیت در مطب های خصوصی و سایر خدمات درمانی ارتوپدی بهره مند شوند تا شاید کمی از دردهای آنها کاهش یابد و جامعه ارتوپدی کشور با ارائه این خدمات بتواند همدردیشان را نسبت به مصیبت وارده به خانواده سربازان غیور کشورمان ابراز کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: