کد خبر: ۱۱۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 2016June 21
درجریان دستگیری چند رمال افشا شد:
شفاآنلاین:رمالي كه برای درمان كودك سرطاني سه ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود ازسوی پلیس آگاهی دستگیرشد.این درحالی است که برخی رمال های بازداشت شده اعتراف کرده اند مبالغی بین 50 هزارتومان تا 18 میلیون تومان بابت هربارمراجعه دریافت کرده اند.
به گزارش اختصاصی شفاآنلاین،وبه گفته مسولان پلیس آگاهی اصفهان، ازاتاق کار این رمال ، چهار دستگاه پوز بانکی به همراه يك دفتر حاوي اطلاعات شخصي مربوط به چند هزار مشتري کشف شد.

گفتنی است رمال هایی که به تازگی دستگیر شده اند اعتراف کرده اند برای هربارمراجعه افراد گرفتار ودردمند مبالغی بین  50 هزار تومان تا 18 ميليون تومان و در برخي مواقع طلا و جواهرات گران قیمت نیز دريافت كرده اند.

به گفته مقامات پلیس ،اين افراد بسيار خطرناك هستند به طوري كه علاوه بر كلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع، به سوء استفاده هاي جنسي و مزاحمت براي مشتريان زن نيز می پردازند.

این درحالی است که برآوردهاي پلیس نشان مي دهد 95 درصد افرادي كه به رمال ها مراجعه مي كنند، خانم هستند و همين امر باعث شده تا زمينه سوء استفاده از آنان توسط اين عده نيز به راحتی فراهم شود.

بخت گشايي، پيداشدن اموال و اشياي گمشده يا به سرقت رفته، افزايش محبت همسر و نزديكان، كاريابي و حل اختلافات خانوادگي نیز از مهمترين دلايل مراجعه به رمال ها و فالگير ها به شمارمیروند.

این درحالی است که برخی ازرمال های دستگیرشده اعتراف کرده اند به برخی از مراجعانشان که خواستار بخت گشایی و افزایش محبت همسرشان بوده اند استفاده از مدفوع و ادرار انساني و حيواني، پوست و مو و استخوان حيوانات مرده تجویزکرده اند.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: