کد خبر: ۱۱۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 2016June 21
شفا آنلاین>سلامت>هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه قلب و عروق با حضور برجسته‌ترین متخصصان ایرانی و خارجی برگزار می شود.

  به گزارش شفا آنلاین، هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی فرصت مناسبی است تا بتوان با بهره گیری از حضور جراحان و متخصصان برجسته از سراسر جهان به تبادل تجارب و ایده های جدید در حوزه قلب پرداخت.
توانمندسازی متخصصان کشور، برقراری ارتباط میان متخصصان داخلی و خارجی و همچنین معرفی توانمندی‌های بیمارستان رضوی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره عنوان شده است.
در دوره های پیشین این کنگره روش های نوینی در خصوص درمان بیماری های قلبی و عروقی و همچنین روش های جدیدی در رابطه با تصویربرداری قلب ارائه شده است که این روش ها کمک فراوانی به تحقیقات در این زمینه کرده اند.
این کنگره درنظردارد تا جلساتی را در زمینه بیماری های قلبی مادرزادی و همچنین کلاس هایی تخصصی در خصوص بیماری های مادرزادی قلب، اقدامات مداخله ای و تصویربرداری برگزار کند.
همچنین در این کنگره نوآوری هایی در زمینه های داخلی قلب، جراحی قلب، اقدامات مداخله ای، اکوکاردیوگرافی، الکتروفیزیولوژی، نارسایی قلب، تصویربرداری، جراحی عروق محیطی و اقدامات مداخله ای قلب کودکان ارائه خواهد شد.
هشتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی از ششم تا هشتم مردادماه در بیمارستان رضوی برگزار می شود.
برچسب ها: کنگره ، قلب ، متخصصان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: