کد خبر: ۱۱۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 17
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو هیئت مدیره فوریت های پزشکی گفت: تاخیر یک ساعته آمبولانس برای حضور در ماموریت خیابانی در شمال تهران، شایعه بوده است.
به گزارش شفا آنلاین،محمدی عضو هیئت مدیره فوریت های پزشکی با اشاره به خبری مبتنی بر تاخیر یک ساعته آمبولانس پس از تماس های متعدد برای انجام ماموریت، که امروز در رسانه منتشر شد،گفت: اولین تماس از شاهدان حادثه تصادف یک دستگاه سمند با پیرمردی در خیابان سعادت آباد،ساعت 21:09 بوده است.

وی توضیح داد: نیروهای پایگاه اور‍ژانس مربوط به این منطقه درحال انجام ماموریت بودند و در صورت واگذاری موضوع به پایگاه منطقه پونک،امکان تاخیر 40 دقیقه ای وجود داشته است. به همین علت این ماموریت، به آمبولانس منطقه شهرک غرب که در حال بازگشت از بیمارستان رسول اکرم(س) بود، واگذار می شود.

عضو هیئت مدیره فوریت های پزشکی با اشاره به حضور نیروها، 16 دقیقه بعد از اولین تماس، بیان کرد: آمبولانس در ساعت 21:19 به میدان شهرداری رسید اما پس از پیگیری، با اصلاح آدرس مواجه شده است.

محمدی با وجود اعزام آمبولانس ار بیمارستان رسول اکرم(س)، حضور نیروها را به موقع خواند و افزود: نیروها در ساعت 21:24 به محل مورد نظر می رسند اما متوجه انتقال بیمار با وسیله شخصی می شوند.

وی تاکید کرد :پیگیری اورژانس تهران برای تماس با شماره ای که رسانه منتشر کننده خبر برای پاسخگویی در اختیار این مرکز قرار داد، نتیجه ای نداشت.

محمدی یادآور شد:از سوی شاهدان دو تماس گرفته شده و زمان بروز حادثه، با اوج ماموریت و ترافیک مصادف شده و با این وجود کوتاهی از سوی نیروهای اور‍ژانس صورت نگرفته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: