کد خبر: ۱۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 14
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد از ورود جدی وزارت بهداشت به حل مشکلات حاشیه نشین ها وتشکیل پایگاه بهداشتی برای هر 12هزار و500 نفرخبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،سید محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد از تشکیل جلسات متعددی با حضور سران سه قوه و جلسه شورای اجتماعی با حضور رییس جمهور با موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: به دنبال برگزاری جلساتی در حضور مقام معظم رهبری و با حضور سران سه قوه، برخی از وزیران و نهادهای مسئول و همچنین جلسه شورای اجتماعی با حضور رییس جمهور، تقسیم وظایف بین دستگاه ها واولویت بندی مسائل موجود براساس آن صورت گرفت.

وی از 19 محور اصلی تحت عنوان آسیب های اجتماعی و در راس آن مسائل حاشیه نشین ها به عنوان اولویت اول دستور کار دستگاه ها نام برد و افزود: برای کاهش مشکلات 10.5 میلیون نفر حاشیه نشین همه دستگاه ها با وزارت راه وشهرسازی به عنوان نهاد مسئول در قالب ستاد باز آفرینی مناطق حاشیه نشین همکاری های لازم را دارند.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد ادامه داد: خوشبختانه وزارت بهداشت موفق به تشکیل پایگاه سلامت برای هر 12 هزار و 500 نفر شده تا مردم حاشیه نشین شهرها را تحت پوشش خدمات بهداشتی خود قرار دهد.

وی با تاکید براینکه مسائل مناطق حاشیه نشین گسترده است، عنوان کرد: وزارت بهداشت باید این مسائل را دنبال و آسیب های اجتماعی را در قالب جلسات ستاد کاهش آسیب اجتماعی بررسی کند چرا که باید به مسئله حاشیه نشینی به صورت جدی پرداخته شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: