کد خبر: ۱۱۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 13
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >رئیس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان از افزودن رشته دکترای تخصصی سلولی-مولکولی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال دو رشته دکترای تخصصی سلولی-مولکولی و دکترای پرستاری به رشته‌های تخصصی این دانشگاه در مقطع دکترا افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر افزودن رشته‌های تخصصی به رشته‌های این دانشگاه شتاب بیشتری گرفته است، تصریح کرد: در مجموع طی دو سال اخیر 10 رشته تخصصی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان با اشاره به توجه جدی این دانشگاه به تحصیلات تکمیلی، خاطرنشان کرد:  خوشبختانه دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان علاوه بر دوره‌های کارشناسی و کاردانی در سالیان اخیر در بخش تحصیلات تکمیلی نیز شرایط مطلوبی فراهم کرده است.

وی دانشگاه با اشاره به نیازهای درمانی و پزشکی استان سمنان، یادآور شد: با توسعه رشته‌های تخصصی و جذب دانشجو در این رشته‌ها، نیازهای درمانی پزشکی استان سمنان در آینده مرتفع شده و به لطف خداوند مردم استان در آینده نیز دغدغه‌ای در این بخش نخواهند داشت.

دکتر شادنوش از تحصیل حدود سه هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر شمار رشته‌های دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به 42 رشته افزایش یافته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: