کد خبر: ۱۱۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 06
شفا آنلاین>سلامت>مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با توجه به اعلام نتایج اولیه چهل و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اسامی 13 نفر برتر این آزمون را اعلام کرد.

 به گزارش شفا آنلاین، محمد حسین پور کاظمی، با اعلام این خبر افزود: طبق روال سالهای گذشته برای نفرات برتر آزمون پذیرش دستیار تخصصی امسال، جلسه‌ای برگزار و از آنها قدردانی می شود.
اسامی نفرات برتر چهل و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که توانسته از 600 نمره این آزمون بیشتر نمره را کسب کنند به ترتیب عبارتند از مهران غلامی با 500 نمره، کیان علی پسندی را نمره 485، انسیه صالح نیا با نمره 479، حامد شهریاری با نمره 476 و بیتا مومنایی با نمره 474.
بر اساس این گزارش همچنین عمادالدین حسینعلی با نمره 471، اسماعیل اسعدی خامنه با نمره 471 و فرزانه اکبری و مهسا طاهر زاده با نمره 470 و آرزو شفیعیون با نمره 468، سیده ساحل رسولی، زهره علی بیگی نژاد و احسان علوی راد نفرات بعدی برتر این آزمون هستند.
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت حدود 12 هزار نفر روز نهم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد و نتایج اولیه آن 12 خرداد اعلام شد.
در آزمون حدود 6900 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که 3900 نفر آنها زن هستند.
نتایج نهایی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شهریور اعلام می شود.
برچسب ها: پذیرش ، تخصصی ، دستیار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: