کد خبر: ۱۱۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 02
شفا آنلاین>سلامت>کلینیک درمان ناباروری حضرت زهرا سلام الله علیها شهرکرد روز پنجشنبه با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
به گزارش شفا آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری در آئین بهره برداری از طرح های بهداشتی و درمانی استان گفت: کلینیک درمان ناباروری استان با کمک خیران سلامت ساخته شده که برای ساخت آن 6.5 میلیارد ریال و برای تجهیز آن 315 میلیون ریال هزینه شده است.
مرتضی هاشم زاده چالشتری افزود: این کلینیک با زیربنای 635 مترمربع در دو طبقه ایجاد شده که یک طبقه آن نیز مرکز سلامت جامعه است و تجهیز و راه اندازی آن 4.5 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.
بهره برداری از طرح نوسازی بخش لیزر بیمارستان هاجر شهرکرد از دیگر برنامه های صبح امروز وزیر بهداشت در شهرکرد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری در خصوص این مرکز گفت: این مرکز با زیربنای 650 مترمربع بخشی از بیمارستان هاجر به شمار می رود که نوسازی شده است.
هاشم زاده در خصوص وضعیت خدمات رسانی در بیمارستان هاجر شهرکرد یادآور شد: ظرفیت رسمی تعداد تخت های این بیمارستان 355 تخت است که به دلیل کثرت تعداد مراجعان هم اکنون 370 تخت فعال در این مرکز درمانی وجود دارد.
وی ادامه داد: بخش کودکان این بیمارستان نیز از نظر فضا، تخت بیمارستانی و تخت مراقبت های ویژه کودکان باید توسعه پیدا کند، زیرا در شرایط موجود پاسخگوی نیاز استان نیست.
هاشم زاده در خصوص خدمات رسانی به مادران باردار در استان با تاکید بر ایجاد مرکز نگهداری از مادران باردار پرخطر افزود: در سال جاری 15 مادر با بارداری پرخطر در استان شناسایی شده اند که ضرورت ایجاد مرکز نگهداری از این افراد را دو چندان کرده است.
در جریان سفر وزیر بهداشت به استان چهارمحال و بختیاری تعدادی از طرح انجام شده توسط انجمن خیران سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی مورد بهره برداری قرار گرفت که مرکز درمان ناباروری در شهرکرد از مهمترین این طرح ها بود.
بهره برداری از یک جایگاه اورژانس فوریت های پزشکی خیری از دیگر طرح های مورد بهره برداری با حضور وزیر بهداشت بود.
وزیر بهداشت علاوه بر افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی که با مشارکت خیران و دانشگاه علوم پزشکی استان ایجاد شده، از امکانات درمانی و بیمارستانی مرکز استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
وزیر بهداشت این نکته جالب را هم بدان

روزهای تعطیل اصلا هیچگونه خدمتی به بیماران نمی شود. میگویند به بیماری بگویید فقط روزهای غیر تعطیل آنهم پارتی بازی حرف اول را میزند....
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: