کد خبر: ۱۱۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 02
شفا آنلاین>سلامت>طاسی فقط برای مردان نیست، بلکه زنان را نیز مبتلا ‌می‌سازد. برای جلوگیری از طاسی در زنان می‌توان کارهای پیشگیرانه زیر را انجام داد.
به گزارش شفا آنلاین،  مراقبت از موها نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو بازی می‌کند. بنابراین باید از رفتارهای آسیب‌زننده، مانند استفاده از وسایل داغ کننده‌ای مانند سشوار، اتوی مو و دستگاه های حالت‌دهنده مو که می‌تواند آسیب زیادی به موها بزند و منجر به ریزش آن‌ها شود، پرهیز کرد. رنگ کردن و دکلره کردن بیش‌ازحد و مکرر نیز آسیب‌های جدی به موها وارد می‌کند.

        عوامل دیگری همچون به دنیا آوردن کودک، استرس، بیماری‌هایی همچون کم‌کاری تیروئید نیز می‌توانند بر از دست دادن شدید مو موثر باشد که معمولاً این‌گونه موارد بعد از استفاده از دارو یا گذشت زمان و بازگشت بدن به حالت طبیعی خود بهبود می‌یابند.

        مصرف برخی داروها در برخی زنان می‌تواند به ریزش مو منجر شود. داروهایی نظیر رقیق کننده خون، داروهای فشار خون و داروهای تیروئیدی می‌توانند باعث ریزش مو شوند. با پزشکتان درباره داروها و هر دلیلی که ممکن است با ریزش مو مرتبط باشد، صحبت کنید. هیچ‌وقت دارویی را بدون مشورت با پزشک قطع نکنید.سپید
HealthDay

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: