کد خبر: ۱۱۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 29
شفا آنلاین>اجتماعی>اعضای یک خانواده اهل بابل دیه دو میلیارد ریالی پدرشان را که بر اثر تصادف جان باخت ، بمنظور ساخت آزمایشگاه بیمارستان بخش بابلکنار اهداء کردند.

به گزارش شفا آنلاین، مرحوم همت لطیفی عصر عاشورای سال 93 بر اثر تصادف جان باخت و فرزندانش روز شنبه چک دو میلیارد ریالی دیه پدرشان را به رییس بیمارستان 17 شهریور بابلکنار اهدا کردند.
نادر لطیفی، فرزند این مرحوم گفت: به خاطر اینکه مرحوم پدرم همیشه دغدغه بهداشت و درمان منطقه بابلکنار را داشت و این بخش فاقد حداقل امکانات پزشکی بود ، لذا با بررسی های میدانی متوجه شدیم که بیمارستان 17 شهریور نیازمند یک آزمایشگاه است.
وی افزود : دیه پدرم را به دلیل نیاز منطقه بابلکنار به امکانات آزمایشگاه این بیمارستان اهداء کردیم تا اهالی بخش و مسافران این منطقه گردشگری بتوانند از این آزمایشگاه بهره مند شوند.
رییس بیمارستان 17 شهریور بابل هم با قدردانی از خانواده مرحوم لطیفی به خاطر این عمل خداپسندانه گفت: آزمایشگاه این بیمارستان با30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که کمک این خانواده نقش مهمی در تجهیز و تکمیل آن خواهد داشت.
دکتر رمضان آقاجانی افزود : با تخصیص این مبلغ به آزمایشگاه نه تنها احداث کامل آزمایشگاه اتفاق می افتد ، بلکه برخی از تجهیزات آن را هم می توان تهیه کرد.
وی گفت: با تکمیل و افتتاح این آزمایشگاه همانند تمام بیمارستان های تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل، همه امکانات آزمایشگاهی فراهم خواهد شد.
آقاجانی گفت : با توجه به اینکه بیمارستان 17 شهریور در همه بخش ها اعم از اعصاب، جراحی، ارتوپد، دندانپزشکی ، زنان وزایمان و غیره فعالیت دارد ، احداث این آزمایشگاه یک ضرورت بوده است.
دانشگاه علوم پزشکی بابل که در کنار دانشگاه علوم پزشکی مازندران خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد هم اکنون بیمارستان های آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان 17 شهریور بابلکنار و بیمارستان کودکان امیرکلا را زیر پوشش دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: